Jeg har problemer med at se YouSee Play Tv, efter den seneste store opdatering til Windows 8.1. Jeg får blot sort skærm.
Jeg ved ikke, om det er opdateringen der har forårsaget det, men det har i hvert fald virket før opdateringen.
Jeg har forsøgt at afinstallere og geninstallere ViewRight Web PC op til flere gange, men det hjælper ikke.
Jeg har prøvet fra både Chrome og IE, men det hjælper ikke.
Hvis jeg forsøger at se Web-tv fra en PC med Win. 7 eller fra tablet, så er der ingen problemer.
Hvad kan jeg gøre for at løse problemet?
Bedste svar af Erroneus
Så fandt jeg sq en løsning, der virker for mig på Windows :)
1. Luk alle browsere.
2. Gå ind i mappen C:ProgramData, hvilket man kan køre ved at skrive det ind i f.eks. Kør (Windows knap + R) og der ligger der en mappe som hedder Verimatrix. Slet mappen Verimatrix.
3. Gå ind i mappen %appdata%, hvilket man kan køre ved at skrive det ind i f.eks. Kør (Windows knap + R) og der ligger der en mappe som hedder Verimatrix. Slet mappen Verimatrix.
4. Åben browser og prøv igen
Se original
1. Luk alle browsere.
2. Gå ind i mappen C:ProgramData, hvilket man kan køre ved at skrive det ind i f.eks. Kør (Windows knap + R) og der ligger der en mappe som hedder Verimatrix. Slet mappen Verimatrix.
3. Gå ind i mappen %appdata%, hvilket man kan køre ved at skrive det ind i f.eks. Kør (Windows knap + R) og der ligger der en mappe som hedder Verimatrix. Slet mappen Verimatrix.
4. Åben browser og prøv igen