Svar

YouSee Play Tv virker ikke (sort skærm)



Vis første besked

39 Kommentarer

Virker også på vores pc'er med Windows 7 64bit.

1000 tak for hjælpen.

Det virker også her!

Har haft samme problem siden sidste opdatering.

Virker til at den gamle version måske ikke bliver afinstalleret ordentligt, siden at sletning af de filer løser det.

Mange tak forhjælpen!

Brugt denne fra et tidligere svar

1. Luk alle browsere.

2. Gå ind i mappen C:ProgramData, hvilket man kan køre ved at skrive det ind i f.eks. Kør (Windows knap + R) og der ligger der en mappe som hedder Verimatrix. Slet mappen Verimatrix.

3. Gå ind i mappen %appdata%, hvilket man kan køre ved at skrive det ind i f.eks. Kør (Windows knap + R) og der ligger der en mappe som hedder Verimatrix. Slet mappen Verimatrix.

4. Åben browser og prøv igen

Virkede perfekt - tak for hjælpen....
@yousee - skidt at i ikke kommer med jeres respons på dette problem.....

Kan ikke få min Samsung Tablet med Android 4.4.2  til at virke med YouSee Play TV.

App'en starter,men når jeg trykker på play kommer der en meddelse, enten "Der er ingen netværksforbindelse. Undersøg om din enhed har adgang til internettet" (Den har forbindelse) eller også meddelsen "Der er opstået en uventet fejl 1"

Er der nogen der kan hjælpe?

Kan vi ikke få web-tv tilbage, det virkede.
Hvor ligger  mappen %appdata% ?

Jeg kan finde den under C:UsersUserAppDataRoaming? Er det den?

Jeg kan ikke få det til virke med Kør(Windows knap + R). Jeg bruger Windows 7

Omdømme 2
Badge
Ja, det må være den du kan finde der. Hos mig ligger den også i Roaming-mappen.

Omdømme 2
%appdata% er ikke en mappe, det er en system "genvej" som peger på C:Users<bruger>AppDataRoaming mappen, så ja du har fundet mappen Romaing i Appdata, hvilket %appdata% referer til.

Kan se I er mange der mener fejlen er opstået efter Win. opdate; men jeg mener det er efter Yousee's opdatering af ViewRight. Den version 3.3.0.0 jeg kører på Win.8.1 virker ok.

Prøvede så på min bærbare PC med Win7 at køre Blockbuster - som sagde at jeg skulle have ny Player - ViewRight v. 3.6.0.0 og siden da har det ikke virket på min bærbare PC. 

Har haft kontakt til Yousee Udvidet Support som prøvede flere forskellige ting af på min PC men intet hjalp; har senere også prøvet at fjerne mapper som beskrevet andet sted men intet hjælper.

Kom nu igang - Yousee. 

DR-Tv, Youtube, AndroidFreeTv og mange andre virker ( tænker også på Mobilen) - hvorfor så ikke det vi betaler i dyre domme for = Yousee.

Det er lykkedes mig at finde årsagen tilat jeg fik sort skærm på TV i Yousee Play. Jeg bruger Bullguard som Virusprogram. Ved at slå Parental Control fra, så virker TV igen.

Bernbutt skrev:
Kan se I er mange der mener fejlen er opstået efter Win. opdate; men jeg mener det er efter Yousee's opdatering af ViewRight. 

Hvorfor mener du, det er Yousee der har opdateret programmet ViewRight, når det ikke er dem der ejer det program?  :S

Ang. ViewRight og opdatering står det for Supporterens udtalelse.

Har nu også fået min bærbare pc win7 til at virke; Slog automatik fra i AVG antivirus + fjernede AD Defender ( det var slået fra) Efter det virkede YouseePlay&TV; prøvede så igen at slå automatik til i AVG og stadig virkede YouseePlay&TV - aktiverede Adblock Plus i Chrome og det kører stadig.

Jeg har forsøgt uden held, og kan se trailerkanalen som all andre. Er der komme en general løsning?

Sidder på win 7, 64 bit, java8, vermiax 3,6

Ja yousee har så sandlig bevist at deres "nye forbedret" udgave af deres webtv er alt for ustabilt...kom hjem fra arbejde og har forsøgt at se TV2 uden held....kan ikke engang logge ind....

Hvis nogen fra Yousee læser dette, så vær venlig at skifte tilbage til det gamle system..det var mere pålidligt......

EDIT: Interresant.....håndbold kampen er overstået og jeg kan logge på .....noget siger mig at Yousee stadig ikke har styr på at have kapacitet nok på deres webtv del.......og det er ret sigende at mange andre har oplevet problemer (se yousee's facebook side) med webtv mens der var håndbold......

Besvar