Svar

yousee og tdc-tv

Det forvirrer mig, at der er yousee tv og tdc-tv. Hvorfor har jeg yousee til tv og tdc til mit bredbånd? Det er ikke noget jeg har bestemt! Jeg talte med en tdc-medarbejder i telefonen. Han sagde at han ikke kendte yousee. Jeg forklarede ham at det var de samme aktionærer - så blev han sur.

Det er forvirrende når man interesserer sig for et tilbud - og så det ikke er det "firma" som abonnerer på.

Men jeg er glad!

diomedea

icon

Bedste svar af diomedea 10 juli 2013, 21:32

Jeg fik et udmærket svar på mit spørgsmål - jeg takker for indlægget

Se original

3 Kommentarer

Omdømme 1
Hej diomedea.

Der er mange der ikke ved forskællen, så det er du ikke ene om.

TDC sender sinalet ud til din stue gennem dit telefonstik og Yousee sender det via et kabel ind til en stikdåse. Den dåse fik jeg udvidet for nogle år siden med et ekstra digitalt stik til bredbånd, i stedet for det modem jeg havde i forvejen. (It-nørderne kan helt sikkert forklare det meget mere teknisk. Humørikon med tunge)

Jeg ved desværre ikke prisforskællen på de to former for bredbånd, men hvis du har yousee tv, så ville jeg ikke betænke mig på, at ringe til yousee for at høre mulighederne for bredbånd.

Det er to vidt forskællige systemer, og derfor kan en tdc-medarbejder ikke have kendskab til hvordan Yousee er skruet sammen (og omvendt).  Jeg tror det vil blive for omfattenden for den enkelte medarbejder. Før har tdc og yousee været to selvstændige firmaer, men ejet af det samme selvskab. Nu er Yousee ikke længere et selvstændig selvskab, men jeg tvivler på at det lægges så meget sammen at alle ved alt om alle systemer, men det må tiden vise.

Kontakt til Yousee 

Du kan også se linket til yousee forum i den tråd jeg linker til.

Omdømme 4
Badge +1

diomedea skrev:
Det er ikke noget jeg har bestemt!

Du kan sagtens opsige dit TDC-Bredbånd og få internet leveret fra Yousee i  stedet.

Ring til TDC og sig at du vil opsige dit internet.

Ring til Yousee og sig at du gerne vil tegne aftale om internet.

Jeg fik et udmærket svar på mit spørgsmål - jeg takker for indlægget

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P