Yousee app mener jeg er i udlandet


Når jeg vil bruge min YouSee app. med min udbyder, som er Telmore, så får jeg en fejlmeddelelse, at jeg er i udlandet, og derfor ikke kan tilgår indholdet i appen. Bruger jeg appen og er på WiFi, virker det fint. Udbyder her er Fiberby.

Jeg er i København.

Hvordan kan dette rettes?

Mvh.

Morten


5 Kommentarer

Omdømme 6
Badge +3
Kan det have noget med dette at gøre?

https://www.telmore.dk/mobil/ekstraservices/data-i-udlandet

Det ændrer ikke noget at jeg slår data i udlandet til.

Tak for forsøget!

Morten

Omdømme 6
Badge +3
mobdrup skrev:
Det ændrer ikke noget at jeg slår data i udlandet til.

Tak for forsøget!

Morten

?

Jeg havde nu forestillet mig at data i udlandet skulle slås fra...

OK - Det er normalt slået fra!

Det virker mærkeligt. TDC ejer jo Telmore, så de burde jo have styr på ip-adresser mm!

Morten

Omdømme 5
Badge +5
Hej 
  • 

    Har du fundet en løsning?

    Ellers vil jeg anbefale dig at kontakte kundeservice på 70 70 40 40

    Åbningstiderne er: hverdage 8.00-20.00 - fredag til 16.30

    Du kan finde alle muligheder for at komme i kontakt med YouSee her. YouSee er også på Facebook og Twitter.

  • Besvar