YouSee afspilning på PC

Hvorfor kan man ikke spole frem/tilbage i de optagede programmer ?

Når optagelsen er startet 10 min før den begynder og den ikke husker hvor man var hvis man lukker afspilningen er det temmeligt træls at skulle se de samme ting een gang til

at kunne springe frem/tilbage i streamen er virkelig en ting der bare SKAL være mulig.

6 Kommentarer

TV 2 er berygtet for at programsætte så man får reklamerne med før udsendelsen. Dem skal vi nødig spole forbi.
Det er da for dårligt .. ganske almindelige udsendelser i arkivet .. kan ikke huske om det var vold med Dans .. det var i hvertfald ikke nogen odiøst udenlansk produktion .. kan man ikke få lov til at spole i en ganske almindelig dansk produceret TV-2 udsendelse ? :)

Omdømme 5
Badge +5
Det er som
  •  også skriver ikke muligt på alle kanaler pga. rettigheder.

Der findes allerede en tråd om det her på forummet.

•  skrev i Spole i tv-programmer i arkiv:
    Grunden til man ikke kan det er at vi ikke har rettighederne til det.

Jeg kan ikke sige om det vil komme, men vi arbejder altid på at forbedre vores tjenester og tilføje flere features.

• Jeg tror at grunden til at optagelsen starter før er pga. reklamer, ikke fordi at YouSee ikke kan finde ud af at optage korrekt.

• Omdømme 7
    Badge +8
    Logan skrev:
    Joern, har du prøvet alle kanaler? Mange har klaget over det på facebook. De siger, at de ikke give brugeren lov til at spole på alle kanaler. :-)

Du har helt ret. Det er ikke muligt på alle kanaler.

Joern, har du prøvet alle kanaler? Mange har klaget over det på facebook. De siger, at de ikke give brugeren lov til at spole på alle kanaler. :-)

Omdømme 7
    Badge +8
    Når du skriver optagelse, går jeg ud fra, at du mener Arkiv. Hvis det er tilfældet kan du godt spole både frem og tilbage.

Hos mig ser det således ud: Når jeg starter en arkivudsendelser, starter den op i et mindre vindue. Nederst i det lille vindue er der en grøn bjælke og hvis jeg peger på den med markøren viser den tide, der hvor jeg peger. Som eksempel kan nævnes en udsendelse, der vare 2 timer, men jeg har set den første. Så finder jeg en time på bjælken og klikker. Et øjebik efter starter udsendelsen op fra det punkt, jeg valgte.

I fuld skærm er der ikke en synlig bjælke, men trækker du markøren nederst i skærmen, kommer bjælken frem.

Håber det gav mening.

Besvar