Svar

Xbox på nettet....

Jeg har lige haft tekniker og fået sat mit TDC home trio op... Mit internet fungere perfekt, men jeg ved at blive sindssyg... Hvorfor kan jeg ikke få min xbox til at komme på nettet... Har googlet og søgt som en gal... Har sat lan-kablet fra routeren til xbox, skrevet ip og alt muligt... Det undre mig der flere steder er vist at xbox´en skulle forslå wireless mode.. den er der slet ikke på min når jeg går ind configure network... burde den ikk vise det? Har brug for hjælp her

icon

Bedste svar af dragon 12 februar 2011, 20:04

Jeg har fået det op at køre.... det var en simpelt opdatering jeg skulle sige ja til... pineligt... nå men så lærte man da noget der....

jeg siger mange tak for hjælpen alligevel Glad humørikon

Se original

12 Kommentarer

Omdømme 5
Hej,

virker det når du bruger kabel?

er der problemer med andre computere?

nej det virker ikke med kabel, som jeg ellers troede ville være så idiotsikkert som noget kunne være... og nej der er slet ingen problemer med nogle af computerne....

Forstår det ikk... troede ikke det vil være så svært?

Omdømme 5
Hej,

Der er nomalt helle ikke så svært, normalt skal man bare tilslutte den.

du skal lige prøve at genstarte din Xbox

Det gjort... stadig ingen ændringer

Og skal skam nok markere... når det fungere.... det træls..

Omdømme 5
Hej,

Har du mod på at lave en Hard reset, du vil midste alt du har til at ligge på din xbox.

jeg kan se du har læst min signatur.

Jeg er snart villig til det hele... men er du sikker på det hjælper...?

Får lige at være sikker, så ridset jeg lige op som det koblet sammen.... Kabel fra moden til xbox...  Glad humørikon

Omdømme 5
Nej, jeg er ikke sikker på at det virker.

men jeg kan ikke finde på andet.

du kan prøve at se om der er noget der kan hjælpe dig på den her side.

http://support.xbox.com/da-dk/pages/xbox-360/troubleshoot/default.aspx

okay... aner faktisk heller ikk hvordan jeg laver den der reset du snakkede om.... skal lige siges jeg langt fra computer/it haj...

Men kan det evt have noget med modemmet eller noget at gøre?? Er der måske blokeret på en eller anden måde fra tdc´s side af... jeg mener jeg betaler jo dure domme for det jeg har, så det burde vel bare funge.... teknikeren snakkede heller ikk om noget da jeg nævnte det med at sætte xbox´en til...

Omdømme 5
Hej,

efter som at man kan leje en Xbox ved TDC vil jeg sige at det lyder meget usansynligt at der er blokeret for den i boxen, eller mere usansynligt end det ver i forvejenHumørikon med tunge

efter som du har andre computere som virker på netværket, er jeg sikker på at problemet er med din xbox.

okay så langt så godt... det lyder jo fornuftigt... men hvordan gør jeg det du foreslog hvor jeg sletter det hele?

Jeg har fået det op at køre.... det var en simpelt opdatering jeg skulle sige ja til... pineligt... nå men så lærte man da noget der....

jeg siger mange tak for hjælpen alligevel Glad humørikon

Omdømme 5
Jeg har fundet en måde hvor du stadig gemmer dine data.

det er en Youtube video.

http://www.youtube.com/watch?v=-4oYEzvwWv4&feature=related

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)