windows live mail + login boks

Når jeg starter windows live mail op. for jeg denne besked boks frem.

Hvordan for jeg den til at gå væk?

[i]

7 Kommentarer

Omdømme 1
Hej Poul

Det gør den også med jævne mellemrum hos mig. Selvom jeg skriver min adgangskode hvergang, gør den det aligevel. Jeg har prøvet at finde noget om den box, men fandt kun denne side: http://explore.live.com/windows-live-mail-email-windows-live-id-why-faq

Jeg ved ikke hvorfor den dukker op med jævne mellemrum, men det er s... irriterende. Det er især efter jeg har installeret Messinger påmin pc, men det program har jeg deaktiveret.

Nogen der har et bud på hvordan man kvæler den?

Sæt mærke ved "Husk mig, og log mig på automatisk" og log derefter på.

Omdømme 1
@jeje

Ja, det gør jeg også, men det kan godt lade sig gøre at bruge Windows live mail 2011, UDEN at logge på, og når man gør det, dukker det skilt op igen næste gang programmet åbnes.

Så er det jeg spørger: hvordan kvæles det skilt, så det ikke popper op når programmet åbnes?

Maja,

Jeg forstår ikke, hvorfor du ikke ikke vil logge på, når du starter Windows Live Mail. Men indstillingerne kan ses på billedet på denne side:

http://liveunplugged.wordpress.com/2010/12/06/windows-live-mail-version-2011-options-menu/

Der skal ikke være mærke ved "Send and receive messages at startup" og "Check for new messages every".

Omdømme 1
@jeje

Som du kan se i mit første indlæg, er jeg også logget med  på, fordi jeg syns det er nemmest når nu jeg har andre servises fra Windows Live. Men hvis nu Poul vil bruge programmet uden at logge på, som der står i det link jeg har fundet, efterlyste jeg en måde hvorpå det kunne lade sig gøre.

Er du helt sikker på at det er der der IKKE skal være en markering? Jeg vil gerne have at programmer begynder at hente post lige så snart jeg åbner det. Det har jo ikke noget at gøre med Windows live at gøre, men der hvor man har sine post-kontoer.Overrasket humørikon eller hva?  Sig endelig hvis jeg tager fejl.

De 3 linier i midten må dreje sig om mails/post, og så er der en linie længere oppe, som vedrører mesenger. Jeg går ud fra, at mails og messenger ikke har noget med hinanden at gøre. Hvis der skal hentes mails med det samme, så skal der være markering ved "Send og modtag meddelelser ved start", men så synes jeg, at det vil være mest naturligt også at markere "Søg efter nye meddelelser hvert" og vælge f.eks. 10 minutter.

Jeg bruger i øvrigt ikke selv programmet.

Omdømme 1
Så Poul

Det blev en længere snak.Overrasket humørikon Prøv dig frem og skriv gerne tilbage, hvad du finder ud af. Hvis du finder ud af noget Blinkende humørikon

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)