windows live mail

• 0 kommentarer
Måtte geninstallere min windows 7 her lidt tidligere da den blev ved med at låse sig fast, troede faktisk mine gamle mail stadig var gemt da det jo er samme email adresse, men næ de var væk og der var et par rigtig vigtige nogle imellem, KAN JEG FINDE DEM IGEN ????

2 Kommentarer

Omdømme 4
Badge
Hey Lvwt,

De er mistet HVIS du havde sat den til at slette mails fra serveren, når de blev flyttet fra indbakken. Det kan du kun finde ud af ved at gå ind under din TDC Mail her fra hjemmesiden.

Fortsat god aften.

Omdømme 5
Badge +1
Det er jeg så ikke enig i.

Men det kommer lidt an på hvor vigtige de er..... Og hvor meget du har brugt din computer efter du har geninstalleret den.

Under geninstallationen er din harddisk blevet formatteret - men den er næsten med 100% sikkerhed ikke blevet grundformatteret. Dvs. hvis du har brugt computeren meget efter den er blevet geninstalleret, så kan en del at dine mails være blevet overskrevet, men hvis du lige har opdaget det vil de fleste være intakte.

Så skal harddisken pilles ud af maskinen og sættes til på en anden maskine, hvor der er installeret et program der kan "afformatere". Disse findes på nettet. Her skal du vælge et der passer til din aktuelle situation.

Selv hvis harddsiken - mod forventning - skulle være grundformatteret, så kan de hentes ud. Evt på samme måde som beskrevet ovenfor, eller ved at gå til et specialfirma der kan klare den slags.

Som sagt afhænger det af HVOR vigtige de mails er......

Lad mig så - endnu engang - opfordre til at skifte til en webmailservice. Gmail eller Hotmail tilbyder oceaner af plads og alt er gemt på sikre servere til man selv sletter det. På Gmail er der som standard 10 Gb plads - gratis. Jeg har brug for ekstra plads, så jeg har købt den mindste pakke oveni. Den koster mig ca 125 kr. pr år og giver mig så 80 Gb plads. Rigeligt - selv til mig....

Vh

Peter

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)