Kan pt sagtens surfe normalt på nettet, men forbindelsen stopper (nogle gange enkelte sekunder andre gange minuter) når jeg enten prøver at streame film (youtube etc) eller vil spille online.
Havde fra starten også problemer med downloads og normal netsurf, men dette har jeg åbentbart fået fixet (uden helt at vide hvordan).
Har haft et par besøg af TDC hvor bla min router blev skiftet fra TDC box til homebox.
Har prøvet alt fra skifte kanal til at prøve at gennemtvinge opstillinger i boxen (WPA/TKIP mm).
Har en bærbar som ingen problemer whatsoever har med det trådløse net (XP computer).
Win 7 er en clean install med norton internetsecurity (har også prøvet at slå firewall på PC fra) og basic browserprogrammer på (flash mm).
Er forbundet til det trådløse via en Belkin surf and share USB adaptor.
Har noget svært ved at forbinde via LAN, da der er ca 10m til min box i taknikskabet.
Har ingen problemer med Win 7 såfremt jeg forbinder gennem min i-phone.
--> min egen teori er at boxen ikke bryder sig om (mit) Win 7. Det eller så blocker routerens firewall for mig (kan åbentbart ikke slukkes helt).
Håber der sider nogen der ude der har en løsning på mit efterhånden noget frustrende problem.
Bedste svar af DiscoTK
Min homebox klare fint min windows 7 64 bit. Har flere enheder som køre 64 bit trådlæs med ingen problemer. Belkin er ikke det jeg er størst fane af. Belkin ved jeg har haft mange problemer med 64 bit operative systemer. Prøv med en netgear eller anden form for producent.
Jeg ville næsten skyde penge på at det er din Belkin som skaber dette problem.
Se original
Jeg ville næsten skyde penge på at det er din Belkin som skaber dette problem.