Webtv nede?

Jeg ville høre om det det bare var herhjemme for webtv lige pludseligt er holdt op med at fungere eller om det var globalt. 

Den kommer igen med at sige;

Du har ikke adgang til den valgte kanal

Den kanal, du har valgt, er ikke en del af den pakke, du har hos TDC.

Vælg en anden kanal via kanalvælgeren under player-vinduet.

Selvom vi har kunne se det for ikke mindre en 10 minutter siden..

3 Kommentarer

det virker heller ikke her, er tit det ikke virker. og tdc gør ikke en skid ved det.

Omdømme 1
Hej roland6, nej det er ikke kun dig der oplever WebTV's ejendommelige evne til at forsvinde og komme igen, når TDC IGEN som for nylig har haft problemer med dette produkt. I dag er jeg blevet præsenteret for en ny variation. Når jeg vil se DR2 får jeg en meddelelse midt i billedet med besked om, at "jeg ikke har adgang til at se dette klip", og jeg opfordres til at genindlæse siden (uden virkning, skal jeg hilse og sige), eller at søge information på "vores hjælpesider", hvor i alverden disse så befinder sig.

Det er stadig ikke godt nok, TDC!!!

Mvh tingbog

Du har ikke adgang til den valgte kanal.

Den kanal, du har valgt, er ikke en del af den pakke, du har hos TDC.

Vælg en anden kanal via kanalvælgeren under player-vinduet.

Ja jeg får så også denne besked idag hvilket dog er første gang i de 5 år jeg har haft

TDC.

Har brugt den sidste halve time på at læse div. indlæg om dette emne UDEN at finde et fornuftigt svar/løsning på dette problem hvilket kan undre da det ser ud til at være et forholdsvist konstant problem hos TDC.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)