Webtv fungerer ikke.

Hej folk.

IP adresse: 188.183.27.224

Din internetforbindelse er åbnet til TDC TV, og du kan derfor se TDC Web-tv. []

Browser: Chrome 22.0.1229.79

YouSee Web-tv fungerer perfekt i din browser.

Javascript: Slået til.

Adobe Flash Player: Installeret

Du har installeret Adobe Flash Player version 11, som er den anbefalede version til TDC Web-tv

Cookies: Slået til.

TDC Web-tv benytter cookies når du logger ind med dit TDC login. Samtidig benyttes cookies ifbm. besøgsstatistik.

Server information: webtv.tdc.dk (194.239.10.143)

Men når man går ind på siden få jeg den her besked.

Adgang til TDC WebTV

Du kan ikke få adgang til TDC WebTV

Årsagerne kan være:

• Du har adgang til TDC WebTV, men adgangen er endnu ikke slået igennem i vores systemer. Der kan gå op til fem dage.
  • Du skal have HomeTrio, HomeTrio Basic, HomeDuo Media eller HomeDuo Secure med en WebTV tillægspakke for at få adgang til TDC WebTV. Læs mere om 
  • Du har ikke fået adgang til TDC WebTV på det login, du har forsøgt dig med, fordi du allerede har en af følgende tjenester liggende på et andet TDC Login:  - Webdisk  - Webmail (med 250 MB mailboks)  - Play Du skal derfor logge dig ud, åbne en ny browser og derefter logge dig ind med det TDC Login, som du normalt bruger, når du benytter Webmail, Webdisk eller Play.

Også når jeg går ind på tdcplay står der "Du har ikke TDC Play adgang"

Men jeg har hometrio . Hjælp tak!

1 Kommentar

Omdømme 3
Hej DED4500,

Tak for dit indlæg.

Der kan gå op til 5 hverdage efter installationen af HomeTrio, hvis der er gået mere end dette, så kan jeg kun anbefale, at hive fat i vores Hotline, som du finder oplysninger på her:

http://privat.tdc.dk/kontakt/

Alt ser rigtigt ud fra din side, men det kan være noget hænger i systemerne, som lige skal opdateres og så virker det.

Men hvis du har fået installeret HomeTrio i slutningen af sidste uge, så kan det være det kommer af sig selv efter en dag eller 2.

Yderligere skal du også sikre dig, at du ikke har flere logins til tdc.dk, som evt. kan indeholde adgangen til Play og WebTV. Dette kan du også få helt afklaret hos Hotline Glad humørikon

Hilsen René.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P