WebTV dur heller ikke, så sig dog abonnement op.

Jeg har fjernet reklame tekst fra indlæg!

Svar og forklaring under indlæg.

/Patrick, forum administrator

Jeg ser jeg ikke er alene om at WebTv ikke virker ordentlig på TDC.

Det er jo en ringe trøst at TDC lader os skrive her (for der er jo

lukket for fejlmelding efter k. 16 og 4-6 dages svar tid på mails),

og komme med frustrationerne. 

Jeg gælder mig til at få Waoo i den kommende måned.

X

X

X

Reklame tekst slettet - Patrick, forum Administrator

X

X

Så jer der kan forlade TDC (monopolet har jo visse fordele), gør det dog

i stedet for at finde jer i dårlig service og alt for dårlige produkter 

Mvh en heldig snart fhv. TDC kunde 

4 Kommentarer

Ville gerne skifte, men i vores lille by på landet kan man kun vælge mellem TDC, den lokale antenneforening (Stofa) eller Boxer. Svingende kvalitet, uanset hvem man vælger...

Har sendt interessetilkendegivelser en hel del gange til EnergiFyn, men de vil ikke gå i gang med noget i vores by. I en meget mindre naboby har de lagt bredbånd, hvor de så kan bruge Waoo.

Gid vi også kan sige og bruge Waoo i en nær fremtid, men det er op til Energi Fyn...

Omdømme 1
Hej begge

Jeg vil minde jer om, at det ikke er tilladt at reklamere for andre internetudbydere i TDC-Forum. Glad humørikon

Omdømme 6
Hej en-alm-bruger

Vi er kede af, at du føler du har haft en dårlig oplevelse med vores produkter.

Du skal vide, at hvis du ønsker hjælp, er du velkommen til at stille et spørgsmål her på forum.

Bemærk, at vi har fjernet de dele af dit indlæg, som forherliger en af vores konkurrenters produkter og derfor kan opfattes som reklame!

Vi håber, at du bliver tilfreds med dit nye selskab - Hvis ikke, er du altid velkommen til at vende tilbage til os i TDC.

Hilsen

Omdømme 6
Badge +1
Et af de steder hvor jeg jævnligt arbejder er der Waoo..... Via fiber.

Træerne vokser ikke ind i himmelen. Der er meget tit fejl på TV-strømmen. Internettet kører lynhurtigt - når det kører.... Vi har en server stående som af og til ryger af fordi der er afbrydelser i datastrømmen. Problemerne med IP-telefonien er et kapitel helt for sig selv.

Min hjemmeforbindelse er en sløv padde - men den kører da i det mindste stabilt. Jeg tror man skal være forsigtig med altid at tro på at græsset er grønnere på den anden side af vejen.

Vh

Peter

Besvar