WebTV - Du har ikke adgang til den valgte kanal

• Deltager
  • 0 kommentarer
Hej

Når jeg er logget ind får jeg følgende meddelelse når jeg klikker på WebTV:

Du har ikke adgang til den valgte kanal

Den kanal, du har valgt, er ikke en del af den pakke, du har hos TDC.

Vælg en anden kanal via kanalvælgeren under player-vinduet.

Har du problemer med TDC WebTV, kan du læse vores spørgsmål og svar-side eller tjekke din opsætning med Systemtesten.

Jeg kan slet ikke se noget WebTV, selvom det er en del af min pakke.

Og faktisk så kunne jeg se det i går men heller ikke i forgårs.

Er der nogen der erfaringer til en løsning?

Mvh Bo

5 Kommentarer

har samme problem !

Jeg har nøjagtigt det samme problem.
Jeg finder det ret frustrerende, at dette dukker op igen og igen.
Teksten "Vælg en anden kanal via kanalvælgeren under player-vinduet" fortæller jo alt om, hvor amatøragtigt TDC's web-TV er sat op. For fanden, TDC ... der er jo ikke noget player-vindue, når man får denne fejl.

Har modtaget svar fra TDC:

Vi  beklager den fejl du oplevede på webTV i går og i dag. Fejlen skyldtes en  serverfejl som nu er rettet.

Venlig hilsen

TDC  Online

HAHA klasse svar... De er helt væk hos TDC desværreTrist humørikon samme problem og det dukker op med korte mellemrum. SUT

SURT - og så på den bedste dag i Tour de France  ..... og den søde Nina jeg talte med hos TDC, kan kun sige at de ved der er noget galt - intet om hvorvidt de får det til at fungere snart    Trist humørikon

Jeg har de sidste 3 dage flere gange dagligt oplevet problemer med at se TV på nettet og med TDC Player.

Med TDC player får jeg melding om at der ikke er forbindelse til servicen, prøv igen senere.

På net-versionen får jeg denne besked:

Dit login giver ikke adgang til at se tv i TDC Play. Det kan skyldes en af følgende:

1. Dit TDC Login skal være knyttet til dine TDC produkter så vi ved, at du er TDC kunde. 
  2. Du skal være TDC HomeTrio kunde for at kunne se tv med TDC Play. 

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)