WebTV driller / stopper

Jeg kan i øjeblikket kun få lov at se få minutter af et program og så stopper det. Hvis jeg er heldig kan jeg starte det igen, men de fleste gange lykkes det ikke.

Rent faktisk har jeg måttet opgive at se fjernsyn på min PC denne gang (igen)

Hvis der ikke er det ene så er der det andet ( programmer der stopper som nu, lyden der går helt amok, login som ikke virker og som påstår jeg ikke er kunde, indlæsning går helt galt så jeg ikke har programmer at vælge etc ) Jeg har geninstalleret læseren mange gange nu og opdateret hvad der kan opdateres, og er for at sige det pænt : overordenlig træt af webTV efterhånden. Det er virkelig enerverende når man mest bruger sin PC som fjernsyn og ikke skærmen i stuen.

Ville være rart om der snart kunne findes en løsning på alle de problemer der dukker op igen og igen ....man betaler trods alt i dyre domme for det man burde få leveret.

2 Kommentarer

Omdømme 5
Badge +7
Hej Mirage

Kan se, at du mangler et svar. Det må vi lige få gjort noget ved.

Det er et lidt specielt problem, du har, så jeg har blot et par bud på mulige løsninger, men hvis det ikke hjælper på det, vil jeg foreslå dig at kontakte hotline, så der kan blive set nærmere på det.

1. Nulstil browser - sletter evt. gemte ting i browser, så det skal du være opmærksom på.
2. Prøv med en anden browser.

Hjælper hverken det ene eller andet, kan du kontakte TDC Hotline her: http://kundeservice.tdc.dk/kontakt

Tak for svar Glad humørikon

Lige nu kører det, lige pånær lyden som hakker vildt til tider. Men jeg kan ikke klikke acceptere som løsning, da jeg ved med sikkerhed det dukker op igen, og jeg har haft fat i support så mange gange at jeg har opgivet at tælle.

Må tilstå at jeg er ved at give op ang. webTV hvilket ellers er det jeg bruger langt mere end fjernsynet i stuen. Der er målt, overvåget, skiftet og opdateret programmer så mange gange efterhånden og intet virker i længere tid.

Jeg overvejer seriøst at finde en anden løsning på mit TV, da denne slet ikke dækker mit behov når der konstant er problemer og ingen permanent løsning kan findes.

Den gamle afspiller I brugte havde ikke nær de samme problemer som jeg oplever nu, og som tilsyneladende ikke kan fixes.

Besvar