WebTV | YouSee Community

WebTV


Omdømme 1
Jeg bruger dagligt WebTv, normalt uden problemer, men jeg er indenfor den sidste måneds tid nu for anden gang mødt med beskeden om, at jeg ikke bruger min bredbåndsforbindelse med TDC. Jeg kunne godt lide at vide, hvilken forbindelse jeg så bruger, eftersom jeg har været kunde hos TDC siden jeg fik telefon i sin tid i 1968. Jeg bliver også oplyst om, at jeg ikke er hjemme hos mig selv, men jeg synes at omgivelserne ligner hvad jeg normalt ser, når jeg slår øjnene op om morgenen, så den holder heller ikke. Når jeg følger TDC's test, bliver jeg oplyst om, at alt er OK, altså lige bortset fra, at WebTv IKKE dukker op på skærmen. Jeg er utilfreds med tingenes tilstand, og jeg har endnu ikke fået nogen ordentlig forklaring fra TDC om, hvad problemet skyldes. Forrige gang jeg havde problemet, gik det over af sig selv(???) i løbet af 4 - 5 dage.


33 Kommentarer

Omdømme 1
Enig, mht. at det ikke hjælper at kalde WebTV ved diverse mere eller mindre stuerene navne, men det ændrer ikke på, at TDC tilsyneladende har kæmpet med problemet i mere end 2 år, hvis man skal tro dateringerne på de forskellige indlæg. For mit eget vedkommende har jeg troligt flere gange på TDC's opfordring sendt dem udskrifter af diverse tests, hvor teksten i øvrigt var identisk med flere af de andre frustrerede abonnenters meddelelser. Jeg behøver næppe at sige at intet af det har givet noget resultat.

Mvh. tingbog

Omdømme 1
ps. Til jer der har problemer med webtv. Prøv at læse denne tråd:

 /t5/Bredb%C3%A5nd/Java-Problem-eller/m-p/91122#M12683

Omdømme 1
Hej

Jeg forstår så udmærket at du bliver iriteret hvis noget ikke fungerer, for det du betaler for.

Når du betaler for webtv, må det også være mulig at vælge det fra, hvis du ikke er tilfreds med produktet.

Det gjorde jeg i sin tid med play-produktet hos Yousee, hvilket jeg blev overrasket over, fordi jeg troede at webtv og play var(og er?) en gratis ydelse, man kunne benytte sig af, eller lade være.

Hej Maja ... du har ret i at brokkerier ikke fører til løsning på problemet!

Jeg kan fortælle jeg har talt med rigtig mange teknikere samt andet personale hos TDc i måneder om problemet med web-tv, og til sidst orker man (jeg) ikke flere opringninger og samtaler når de gang på gang fortæller at nu er problemet løst.

Den sidste gang jeg havde forbindelse til en tekniker, fik jeg en mail hvor man skrev at jeg skulle afprøve web-tv og hvis ikke det virkede, skulle jeg logge ind og prøve igen. Hvis ikke TDC så hørte noget fra mig, ville de betragte problemet som løst.

Ja det var løst indtil næste dag, hvor det var galt igen!

På et tidspunkt mister man tålmodigheden og begynder at brokke sig. Vi betaler for bl.a. web-tv, og så er det vel ikke for meget forlangt at man kan se det? Hvis ikke problemerne efter så lang tid er løst, kan TDC vel ikke vedvarende fortsætte med at sælge produktet?

VH Heto

Omdømme 1
Hej

Nej du har ikke misforstået noget. Der er mange der har problemer med at se TV.
Linket jeg har sat fører direkte til et svar StinaC har givet, hvis du venter et kort øjeblik.

Jeg kan godt forstå at brugere brokker sig, men desværre er det ikke brokkerier der hjælper teknikkerne til at få løst problemet. Det der virkelig hjælper, er beskrivelser af hvad den enkelte bruger oplever når der forsøges at se Webtv.

At skrive f.eks: "WebTv fra TDC som er noget shit." eller " Det er tragikomisk at de endnu ikke har fundet fejlen, er møgirriterende" -  er sikkert rigtigt, men det er der altså ikke mange der bliver meget klogere af.

Redigeret tilført.

dette er hvad jeg vil kalde et konstruktivt indlæg: /t5/Mit-TDC/Problemer-med-webTV-p%C3%A5-mine-mobiler/m-p/97720#M9176

Omdømme 1
Tak Maja, alt hvad jeg ser ved at gå til det link du anfører, er at der åbenbart er ganske mange abonnenter der har problemer med WebTV - eller er der noget jeg overser?

Mvh. tingbog

Omdømme 1
Hej Tingbog

Hvis en fejl først skal findes, kan TDC vel næppe skrive andet end det Moderatoren skriver i dette indlæg: /t5/Mit-TDC/Jeg-er-blevet-ledt-her-hen-af-supporten-genialt-WEBTV-virker/m-p/97670#M9173

Også her er den nu igen gal med web TV, Fungerer ikke...Hvornår får I det ordnet TDC. Hvad er der mon galt hos Jer? Noget grundlæggende må det da være...

vh jhl

Omdømme 1
Det kører ikke rigtigt for TDC i øjeblikket med WebTV, og jeg oplever nu for tredie dag i træk, at TDC meddeler sine abonnenter, at der p.t. er problemer med WebTV, og at de arbejder på at udbedre fejlen. Det er tragikomisk at de endnu ikke har fundet fejlen, og det er møgirriterende at skulle betale for den meget mangelfulde ydelse. Jeg har lagt mærke til, at Ulf ikke har ladet høre fra sig et stykke tid, men det må også være svært at finde på nye forklaringer og - delvis ubrugelige - løsninger på at TDC ikke leverer varen.

Mvh. Tingbog

YouSee er sjovtnok også et TDC produkt :-)

Nej det er sgu produktet WebTv fra TDC som er noget shit.

Jeg og sikkert de fleste kobler os ikke på andres åbne trådløse 

netværk. Vi ønsker da ikke at kører på et ikke sikkert trådløst

netværk.

Og forresten hvis vi gjorde det hvorfor så betale TDC penge for deres

elendige bredbåndsprodukter?

Hvor jeg glæder mig til at se rabatten på min næste regning fra TDC!

For TDC er vel ikke så useriøs at de tager betaling for produkter der ikke bliver leveret, vel?

De sidste dage har web-tv ikke virket en stor del af tiden og her til morgen er det galt igen :-(

Alligevel reklamerer TDC hele tiden om hvor godt Home trio produkterne er!!!!!!

Jeg har nogen enkelte gange oplevet at TDC mener man ikke er hjemme, men her har jeg bare fornyet min DHCP-lease, og så virker det igen.

Jeg ved godt det kun virker på ens egen ip-adresse jc, det var ironisk ment det jeg skrev :-)

Men det er da lidt hovedløst at man får en meddelelse om at det ikke virker fordi man nok ikke sidder hjemme ved sin egen pc - når man netop sidder ved den og laver testen.

Og hver gang man taler med en ny tekniker, bedes man lave de samme test igen og igen. Det må være en standard procedure der køres, men den løser intet.

Omdømme 1
Tak til jc for at slå fast, at det "naturligvis kun forventes at virke, når man er koblet op på den ip-adresse man har abonnement på". Humlen i hele denne debat er jo netop, at det IKKE virker, SELV om man er koblet  op på den rigtige ip-adresse!

Mvh. 

tingbog

Omdømme 5
Badge
Ja, det ville være dejligt hvis det kunne tages med, på samme måde som man kan hvis man er kunde hos YouSee

Mvh

Kim

Badge
Jamen det skal kun virke, når man er opkoblet på den ip-adresse, som man har abonnement på. Det vil sige at man skal være "hjemme". Det ville være rigtig rart, om det også kunne virke på ens sommerhusadresse, f.eks. Men det dækker abonnementet ikke: Man skal være hjemme på sin egen ip-adresse.

Hej tingbog

Vi kan vist konkludere at TDC`s produkt ikke svarer til det vi har købt!

Og med hensyn til de beskeder man får når webtv ikke virker, ryster jeg da på hovedet og tænker hvem der mon er så kreativ at udforme den besked om at "Det sikkert ikke virker fordi man ikke er hjemme hos sig selv!"

MVH Heto

Omdømme 1
Hej heto, jeg er enig med dig i, at TDC's bestræbelser enten er ikke-eksisterende, eller også overstiger opgaven deres formåen. Jeg fik lige skrevet her til morgen at WebTV virker. Den melding blev fejret med, at jeg i øjeblikket IGEN ikke kan se TV, med henvisning til at jeg enten ikke er hjemme eller at mit - dyrt betalte - abonnement ikke giver mig adgang til WebTV. I øvrigt er det bemærkelsesværdigt, at de oplysninger som den flinke Ulf efterlyser, i hvert fald for mit vedkommende forlængst er videregivet til TDC, uden at dette i øvrigt har ændret noget.

Jeg ville gerne sige stakkels TDC, men jeg synes det passer bedre at sige stakkels abonnenter.

Mvh. tingbog

Jeg må så sige for mit vedkommende, at for tiden enten søger og søger web-tv efter de forskellige kanaler og når der så endelig er forbindelse sker det mange gange at billedet fryser. Så begynder søgningen forfra og hvis jeg er heldig får jeg forbindelse til kanalerne hvis jeg opdaterer og skifter kanal nogle gange. Så "kører" udsendelserne efter nogen tid uden problemer, men der er dage hvor det sker mange gange og så er det irritationen melder sig.

Jeg har talt med så mange mennesker på TDC efterhånden at jeg opgiver - jeg tror ikke det kan løses, men fint der er endnu en medarbejder der forsøger.

Omdømme 1
Kære Ulf, jeg har indtil flere gange forsynet TDC med de oplysninger du beder om, nemlig hver gang der skete udfald, uden at man er kommet nærmere på en løsning af problemet. Det skal så bemærkes, at WebTV i øjeblikket fungerer fint. Jeg har senest korresponderet med din kollega Bjørn Ørving, TV-ambassadør og kunderådgiver hos TDC, som har modtaget resultatet af den test TDC bad mig udføre.

Mvh. Tingbog

Omdømme 5
Hej alle,

Vi vil rigtigt gerne se nærmere på de fejl, som I oplever med WebTV. Vores produktansvarlige har bedt os om at samle flere oplysninger, så vi kan "zoome ind" og få afklaret hvor kæden hopper af for jer.

Dertil har vi brug for nogle personlige oplysninger, som hverken vi eller I er interesserede i at få ud i et offentligt forum. Jeg vil derfor gerne bede jer om at sende mig en personlig meddelelse med følgende info:

Fastnet- eller EM-nummer:

Mailadresse:

Brugernavn til tdc.dk:

 

Hvilken IP-adresse har du? (du kan finde den her:  http://webtv.tdc.dk/systemtest/)
Hvilken fejlbesked får du? (Det skal være en nøjagtig gengivelse af beskeden)
Er fejlen konstant eller periodisk?
Er fejlen der når du er logget ind, når du ikke er logget ind eller begge dele?

Vi håber, at du vil være med til at hjælpe os Glad humørikon

/Ulf

Min linie har været fejlmeldt siden starten af august. Efter (igen) at have indsendt systemtesten hørte jeg intet fra dem. Tog kontakt til Deres facebook side for at se om servicen var bedre der. De svarede i det mindste deres mail, men kunne ikke andet end at love jeg blev kontaktet. Efter yderligere 3 mails og 4 uger gav jeg op. Du vil aldrig få et svar. Jo hvis du kan få 10-20.000 personer til at tilkendegive dem samme på Facebook ;-)

At det periodisk ikke virker er en ting, men Deres kunde"service" er desværre direkte pinagtig efterhånden.

Det samme sker her igen og igen! Det eneste jeg har fået ud af samtale med TDC- tekniker, er at efter en test modtog jeg en mail hvor teknikeren skrev at jeg skulle afprøve web-tv og hvis det ikke virkede, skulle jeg lade være med at logge ind, men i stedet gå direkte ind.

Hvis jeg så kunne se web-tv ville de betragte problemet som løst.

Så tager jeg mig til hovedet .... for det første har jeg ikke brugt login til web-tv længe (TDC har jo selv annonceret på deres side at det ikke længere er nødvendigt) og allerede dagen efter var det galt igen og har været det flere gange, senest i dag!

Mon ikke den tanke der falder èn ind er rigtig - de har ingen løsning på problemet.

Badge
Har samme problem med ujævne mellemrum (TDC Trio, Gentofte).

Hele genstart-showet er selvfølgelig prøvet uden held.

Hvad siger I til det TDC? Er det ikke på tide at få det løst?

Lidt anstrengende gentagne gange at få at vide at man ikke er hjemme hos sig selv, ikke er TDC-kunde osv.

Det med at sende regningerne ud virker altid...

/Thomas

Besvar