WebTV | YouSee Community

WebTV

Vis første besked

33 Kommentarer

Også her er den nu igen gal med web TV, Fungerer ikke...Hvornår får I det ordnet TDC. Hvad er der mon galt hos Jer? Noget grundlæggende må det da være...

vh jhl

Omdømme 1
Hej Tingbog

Hvis en fejl først skal findes, kan TDC vel næppe skrive andet end det Moderatoren skriver i dette indlæg: /t5/Mit-TDC/Jeg-er-blevet-ledt-her-hen-af-supporten-genialt-WEBTV-virker/m-p/97670#M9173

Omdømme 1
Tak Maja, alt hvad jeg ser ved at gå til det link du anfører, er at der åbenbart er ganske mange abonnenter der har problemer med WebTV - eller er der noget jeg overser?

Mvh. tingbog

Omdømme 1
Hej

Nej du har ikke misforstået noget. Der er mange der har problemer med at se TV.
Linket jeg har sat fører direkte til et svar StinaC har givet, hvis du venter et kort øjeblik.

Jeg kan godt forstå at brugere brokker sig, men desværre er det ikke brokkerier der hjælper teknikkerne til at få løst problemet. Det der virkelig hjælper, er beskrivelser af hvad den enkelte bruger oplever når der forsøges at se Webtv.

At skrive f.eks: "WebTv fra TDC som er noget shit." eller " Det er tragikomisk at de endnu ikke har fundet fejlen, er møgirriterende" -  er sikkert rigtigt, men det er der altså ikke mange der bliver meget klogere af.

Redigeret tilført.

dette er hvad jeg vil kalde et konstruktivt indlæg: /t5/Mit-TDC/Problemer-med-webTV-p%C3%A5-mine-mobiler/m-p/97720#M9176

Hej Maja ... du har ret i at brokkerier ikke fører til løsning på problemet!

Jeg kan fortælle jeg har talt med rigtig mange teknikere samt andet personale hos TDc i måneder om problemet med web-tv, og til sidst orker man (jeg) ikke flere opringninger og samtaler når de gang på gang fortæller at nu er problemet løst.

Den sidste gang jeg havde forbindelse til en tekniker, fik jeg en mail hvor man skrev at jeg skulle afprøve web-tv og hvis ikke det virkede, skulle jeg logge ind og prøve igen. Hvis ikke TDC så hørte noget fra mig, ville de betragte problemet som løst.

Ja det var løst indtil næste dag, hvor det var galt igen!

På et tidspunkt mister man tålmodigheden og begynder at brokke sig. Vi betaler for bl.a. web-tv, og så er det vel ikke for meget forlangt at man kan se det? Hvis ikke problemerne efter så lang tid er løst, kan TDC vel ikke vedvarende fortsætte med at sælge produktet?

VH Heto

Omdømme 1
Hej

Jeg forstår så udmærket at du bliver iriteret hvis noget ikke fungerer, for det du betaler for.

Når du betaler for webtv, må det også være mulig at vælge det fra, hvis du ikke er tilfreds med produktet.

Det gjorde jeg i sin tid med play-produktet hos Yousee, hvilket jeg blev overrasket over, fordi jeg troede at webtv og play var(og er?) en gratis ydelse, man kunne benytte sig af, eller lade være.

Omdømme 1
ps. Til jer der har problemer med webtv. Prøv at læse denne tråd:

/t5/Bredb%C3%A5nd/Java-Problem-eller/m-p/91122#M12683

Omdømme 1
Enig, mht. at det ikke hjælper at kalde WebTV ved diverse mere eller mindre stuerene navne, men det ændrer ikke på, at TDC tilsyneladende har kæmpet med problemet i mere end 2 år, hvis man skal tro dateringerne på de forskellige indlæg. For mit eget vedkommende har jeg troligt flere gange på TDC's opfordring sendt dem udskrifter af diverse tests, hvor teksten i øvrigt var identisk med flere af de andre frustrerede abonnenters meddelelser. Jeg behøver næppe at sige at intet af det har givet noget resultat.

Mvh. tingbog

Besvar