Svar

Webmail virker ikke.

Det har nu i flere dage ikke været muligt at åbne web-mail.

Det er en uholdbar situation. Hvad er der galt og hvornår bliver problemet løst?

Mvh

Jess

icon

Bedste svar af JessHansen 5 oktober 2011, 18:07

Iflg. TDC har web-mail siden torsdag d. 29. september kun kunnet åbnes, hvis man har Internet Explorer vers. 8 som minimum.

Jeg har opdateret min hjemmemaskine og kan nu igen åbne på web-mail.

På mit arbejde benyttes indtil videre vers. 7 og her kan jeg ikke åbne (det var det jeg gerne ville).

TDC kundeservice har fået rigtig mange henvendelser, men kan ikke finde ud af, at lægge sådan en simpel medddelelse ud på tdc.dk. Det er meget kritisabelt.

Du kan chceke hvilken udgave du har her: http://kundeservice.tdc.dk/testcenter/

Jess

Se original

8 Kommentarer

Omdømme 1
Hej Jess

Som du forhåbentlig har læst i den anden tråd, hvor du har skrevet samme indlæg, arbejdes der på

problemet.  Og i samme tråd har jeg foreslået, at du bruger et postpogram på din pc. Har du prøvet det?

OG jeg ved godt at det ikke er det optimale, men på den anden side må det være s... irrienterende ikke at få sine mail.

Hej Maja.

Tak for svar. Jeg troede, at det var en forkert tråd jeg var kommet ind i, derfor startede jeg her.

Jeg har postprogram på min hjemme pc, men bruger web-mail når jeg er ude og har gjort det i mange år.

Det kan da ikke være rigtigt, at der pludselig ikke er adgang til sin TDC-mail?

Kh

Jess

Omdømme 1
Desværre Jess -Trist humørikon

Så er det rigtigt.

Jeg kommer lige på en tanke. Du siger du har en postpox på din pc - så er den mulighed røget. Det lyder som om du meget gerne vil have dine mails fra tdc. Jeg har et forslag, som desværre ikke kan træde ikraft FØR du kan komme ind på webmail.

Du skriver du har haft den ordning i mange år, og hvis det  sker tit, at du ikke kan komme ind på din webmail, foreslår jeg, at du opretter en gmal hos google og sætter webmail til at videresende alle mail til din nye gmail. Derefter opsætter du dit postpogram til at hente mail på din gmail istedet for på din webmail.

Det hjælper dig ikke nu, men måske på længere sigt. Håber dog at du får dine mail inden længe.

Hej. Man kan 'snyde' sig ind via tdc.dk. Log ind på tdc.dk, vælg derefter mail. Man kan nu se og læse mailes. Man kan IKKE skrive svar eller tekst i REPLY eller FORWARD, men man kan i det mindste forwarde til en anden mail box hvor man kan svare (hvis man altså har en anden mailbox/adresse).

/Pia 

Det lykkedes mig at komme igen på telefon til kundeservice idag (efter laaang ventetid).

Fik det svar at Java og/eller flash skulle opdateres. Undrer mig, fordi jeg uden held har forsøgt åbne på flere foirskellige pc'ere - bl.a. min arbejds PC, som er absolut opdateret.

Konsulenten fik mit navn og password og kunne godt åbne min web-mail!

Fik dette link til at opdatere: http://kundeservice.tdc.dk/testcenter/

Det har jeg nu gjort - uden at det hjælper.

MÅ tilstå, at jeg er frustreret.

Jess

Omdømme 3
Hej

Vi har fået rettet en fejl i Internet Explorer 7, så den nu virker, og vi er ved at se på hvorfor IE 8 og 9 volder problemer.

Alternativt kan Firefox eller Chrome benyttes.

Vh.

Rasmus - TDC

Iflg. TDC har web-mail siden torsdag d. 29. september kun kunnet åbnes, hvis man har Internet Explorer vers. 8 som minimum.

Jeg har opdateret min hjemmemaskine og kan nu igen åbne på web-mail.

På mit arbejde benyttes indtil videre vers. 7 og her kan jeg ikke åbne (det var det jeg gerne ville).

TDC kundeservice har fået rigtig mange henvendelser, men kan ikke finde ud af, at lægge sådan en simpel medddelelse ud på tdc.dk. Det er meget kritisabelt.

Du kan chceke hvilken udgave du har her: http://kundeservice.tdc.dk/testcenter/

Jess

Jeg ser nu, at der er åbent igen for brugere med Internet Explorer vers. 7.

Frem og tilbage er lige langt....

Jess

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)