webmail fejl 312 = max 5 vedhæftede filer. Horfror ?

Hvorfor er der en begrænsning på webmail når man vil sende mere end 5 vedhæftede filer.

Jeg kan forstå at man vil begrænse størrelsen, men hvorfor max 5 stk. uanset hvor små de er ?

Hvis man modtager en mail med f.x. 6 små filer, kan man ikke sende den videre, og man kan

heller ikke fjerne nogle af filerne først.

Man kan naturligvis downloade dem og lave f.x. 2 nye mails, men det er lidt træls.

Hvem kan komme med en fornuftig begrundelse ? 

5 Kommentarer

Omdømme 1
Hej Martell

Velkommen til TDC Kunde til Kunde forum.

Jeg syntes også  det er skørt. Du kan løse problemet med at gemme dine 6 tilsendte filer i en mappe og derefter pakke den mappe som en zip-fil. TDC-system tæller ikke hvor mange filer der er i din mappe, men kun at en mappe=1 fil.

Jeg ved godt, det ikke var det du efterlyste, men det er det nærmeste jeg kan give dig som forsøg på løsning. Blinkende humørikon

Ja tak, naturligvis kan man lave alle mulige kunster og pakke filerne sammen,

men jeg havde håbet på en fornuftig forklaring fra TDC.

Mvh Martell, Juniot bruger !!! (har arbejdet med IT i 36 år).

Omdømme 1
For det første kunne jeg ikke vide at du var en velbefaren bruger inden for it -

for det andet er der sikkert nogle der læser dit gode indlæg, der ikke ved at man kan snyde systemet ved at lave zip-filer.

Jeg tror derfor du skal være usansynlig heldig, hvis du kan få en fra TDC, til at kommentere din tråd, således at du kan klikke på "accepteret løst tråd" . Bare prøv at se dette indlæg fra 9-12-2010: /t5/Mit-TDC/Ved-h%C3%A6ftede-filer/td-p/10883

Hej Maja,

Jeg er sikker på, at du hjælper menge brugere, så fortsæt endelig med det ;o)

Grunden til min (sarkastiske) undrskrift var, at der under mit 'kodenavn' stod

'junior bruger', formentlig fordi jeg er med for 1.

Mvh  'Martell' = Bjarne. 

Omdømme 1
Nå derfor........Overrasket humørikonMeget glad humørikon

Hilsen Bes-mor, dokterenBlinkende humørikon

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$