webmail

• 0 kommentarer
Jeg har ikke modtaget mails i perioden fredag aften til mandag morgen ( 14. - 16/6). Er der nogen mulighed for at disse ligger et eller andet sted på ma il servere hos TDC. Er dise tabt?

3 Kommentarer

Hej Lagr,

Kender du årsagen til at du ikke har modtaget mails i den periode?

Hvis det fx er fordi din mail boks har været fuld, vil disse mails slet ikke være modtaget, og derfor ligger de ikke hos TDC. Personen der har sendt en mail til dig, vil i dette tilfælde have modtaget en mail, hvori der stod, at den ikke blev levet.

Vi har kun de mails du kan se i din webmail, dvs vi gemmer ikke yderlige backup af mail kontoen, kun det der i forvejen ligger i din webmail. Sletter du noget fra papirkurv fra din webmail, er det også slettet fra vores servere.

Håber det giver en forklaring på det heleGlad humørikon

Hilsen Mads

Hej Mads

Tak for svaret. Jeg kan ikke se at min inbox har været fyldt, selv om der ligger en del mails. Kan kunn konstatere at der ikke er modtaget noget i den nævnnte  periode. Derr plejer jo at komme en del i weekenderne. Jeg ved at en mail er sendt til mig uden at være modtaget.

så årsagen må være en anden.

Lars

Hej igen,

Jeg har nu prøvet at kigge vores system igennem, jeg kan ikke se der skulle have været nogle nedbrud.

Derfor har jeg meget svært ved at se hvor grunden til de manglende mails er.

Hilsen Mads

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P