Webmail | YouSee Community

Webmail

Jeg har en mailadresse ved TDC Online, webmail. Pludselig virker den ikke. Hvorfor gør den ikke. Hvad skal jeg gøre for at komme i forbindelse med den webmail adresse igen. Hvorfor kan man ikke skrive direkte til TDC online. Man kan kun ringe eller skrive via dette forum, hvilket jeg synes er lidt underligt. Men som sagt, er der nogen der kan fortælle mig, hvorfor min webmail ikke virkker. Jeg kan sige så meget, at da jeg loggede ind i går. Virkede min Mit TDC heller ikke.

2 Kommentarer

Omdømme 5
Jeg må sige at jeg er fuldstændigt uforstående overfor din påstand om at man "kan ringe til TDC" via dette forum. Det kan man ikke, - og det har man heller aldrig kunnet.

Du kan heller ikke skrive til TDC via dette forum. Dem du skriver til her på dette forum, er almindelige kunder lige som du selv er, og har intet med TDC at gøre.

Der er enkelte TDC-medarbejdere der også medvirker på forummet, men deres mission her er ikke at udøve kundeservice, men at forsøge at rådgive på præcis samme måde som de øvrige forumdeltagere.

Dine webmail problemer er for mangelfuldt beskrevet til at nogen vil kunne give dig en kvalificeret rådgivning andet end rent gætteri.

Mvh FN ;-)

Omdømme 1
Hej chaufføren

I denne tråd /t5/Mit-TDC/Mailadresse-p%C3%A5-tdc-online/m-p/30963 har du skrevet næsten det samme spørgsmål. Jeg har i den tråd, bedt dig læse en anden tråd som omhandler gamle udgående freemail. Desværre skriver du ikke, om det evt. kunne være det der var problemet.

Som Fn skriver, er det heller ikke mange oplysninger du giver i denne tråd , derfor vil jeg foreslå dig at ringe til hotmail:  Hotline og fejlservice  80 80 80 47   8-20 

redigeret tilført:

Det er ikke hotmail du skal ringe til. Det er kundeservise og i mellemtiden har de fået nyt nummer.

70 70 30 30

Besvar