Hej
Hvordan kan det være at min webmail er blevet ændret til 10MB istedet for 250MB. Kan ikke engang få 1GB nu.
Hvad kan der være sket?
Omdømme 5
Hvis din Webmail ikke er udvidet til det maksimale (1GB) så burde der på sitet være et ikon du kan klikke på for at foretage denne udvidelse. Se vejledning på dette link:
http://kundeservice.tdc.dk/erhverv/faq.php?id=10931
Mvh FN ;-)
http://kundeservice.tdc.dk/erhverv/faq.php?id=10931
Mvh FN ;-)
Det kommer ikke frem. Men kun en masse reklamer.
Enig.
Har oplevet det tidligere: Login muligheden er totalt væk. I hvert fald for en periode.
Muligvis fordi tdc.dk er under omlægning.
Eller fordi jeg ikke er fuldblods tdc kunde?
(Har min internetforbindelse via datterselskabet Dansk Kabel TV).
Denne her gang er der dog et interessant twist:
Login muligheden er der når tdc.dk indlæses første gang.
Men efter login bliver jeg"bare" ledt tilbage til 'Mit TDC'
(som jeg så ikke har 100 %'s adgang til, eftersom jeg er tidligere TDC men nu Dansk Kabel TV kunde).
Surt show - og ikke særligt imponerende. Måske skulle man satse på sin arbejds- og sin gmail alene?
vh. Morten
Har oplevet det tidligere: Login muligheden er totalt væk. I hvert fald for en periode.
Muligvis fordi tdc.dk er under omlægning.
Eller fordi jeg ikke er fuldblods tdc kunde?
(Har min internetforbindelse via datterselskabet Dansk Kabel TV).
Denne her gang er der dog et interessant twist:
Login muligheden er der når tdc.dk indlæses første gang.
Men efter login bliver jeg"bare" ledt tilbage til 'Mit TDC'
(som jeg så ikke har 100 %'s adgang til, eftersom jeg er tidligere TDC men nu Dansk Kabel TV kunde).
Surt show - og ikke særligt imponerende. Måske skulle man satse på sin arbejds- og sin gmail alene?
vh. Morten
Omdømme 1
WorkInProgress
Velkommen til TDC-forum.
Jeg er yousee-kunde og kan tilgå min webmail via TDC's side og via Yousee's side.
Prøv at klikke ved rød pil:

Du kunne også prøve at opdatere din java og din flash via TDC's testside.
http://kundeservice.tdc.dk/testcenter/
Endelig er der jo også den mulighed at tilgå din webmail her:
http://www.danskkabeltv.dk/bredbaand/mail
Velkommen til TDC-forum.
Jeg er yousee-kunde og kan tilgå min webmail via TDC's side og via Yousee's side.
Prøv at klikke ved rød pil:

Du kunne også prøve at opdatere din java og din flash via TDC's testside.
http://kundeservice.tdc.dk/testcenter/
Endelig er der jo også den mulighed at tilgå din webmail her:
http://www.danskkabeltv.dk/bredbaand/mail
Omdømme 1
Hej herstal
Er du modem-kunde eller bredbånd-kunde?
http://kundeservice.tdc.dk/privat/faq.php?id=10937
Er du modem-kunde eller bredbånd-kunde?
http://kundeservice.tdc.dk/privat/faq.php?id=10937
Hej
Jeg har home trio, så jeg regner da med at jeg er bredbåndskunde
Jeg har home trio, så jeg regner da med at jeg er bredbåndskunde
Desværre i nøjagtig samme situation.
Omdømme 1
Til Herstal og hjnl
Jeg går ud fra at modem betyder mobilt bredbånd, og da du skriver hometrio, burde du kunne udvide din mail box.
Nu har jeg pløjet alle tråde igennem for at se om der er nogen der har sat en løsning til jer. Det er der ikke.
Der er mange der er blevet henvist til TDC's hotline, men ingen har meldt tilbage.
Der er heller ingen fra TDC, det være sig ansatte/Modder, der har reageret på dette problem, hvilket jeg synes er en anelse frustrerende.
Derfor vil jeg henvise jerat ringe til Hotline og fejlservice* 80 80 80 47 .
Herefter vil jeg håbe på, at I to vil være så venlige at skrive her i tråden hvis I opnår en løsning på jeres problem, og herstal, gerne som en markeret løst tråd, da den så vil være nemmere at finde, blandt de 8 sider der allerede er om ordet 'udvidelse'.
Til WorkInProgress
Prøv om du kan udvide din mailbox via Dansk kabel tv webside.
Jeg går ud fra at modem betyder mobilt bredbånd, og da du skriver hometrio, burde du kunne udvide din mail box.
Nu har jeg pløjet alle tråde igennem for at se om der er nogen der har sat en løsning til jer. Det er der ikke.
Der er mange der er blevet henvist til TDC's hotline, men ingen har meldt tilbage.
Der er heller ingen fra TDC, det være sig ansatte/Modder, der har reageret på dette problem, hvilket jeg synes er en anelse frustrerende.

Derfor vil jeg henvise jerat ringe til Hotline og fejlservice* 80 80 80 47 .
Herefter vil jeg håbe på, at I to vil være så venlige at skrive her i tråden hvis I opnår en løsning på jeres problem, og herstal, gerne som en markeret løst tråd, da den så vil være nemmere at finde, blandt de 8 sider der allerede er om ordet 'udvidelse'.
Til WorkInProgress
Prøv om du kan udvide din mailbox via Dansk kabel tv webside.
Besvar
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.