Webdisk vs homedisk

Jeg er i tvivl om, hvad forskellen er på de 2 produkter. Jeg kan godt se, at man ved homedisk får en server i hjemmet

Det vi overvejende har brug for, er at kunne gemme vores billeder samt dokumenter et sikkert sted.

3 Kommentarer

Omdømme 4
Hej brix

Forskellen er jo, at der er rigtigt meget mere plads på en Homedisk.

Jeg forstår godt du kan se ligheden, men de har hver deres funktion.

Håber at de andre kunder, vil fortælle dig lidt om deres oplysninger hver især med begge dele, så du kan vælge hvad du vil bruge til din backup. Det er meget fornuftigt at lægge tingene et sikkert sted, ud over din computer.

Venlig hilsen

Patrick

Jeg har brugt Webdisk i et halvt år og var vældig tilfreds, men nu virker det næsten aldrig. Det lægger måske en fil op, men så går det i stå.

Omdømme 4
Hej VB

Så vidt jeg husker, har du lagt et indlæg op, et andet sted om det samme. Er det ikke rigtigt husket?

Den er lidt malplaceret her. For din egen skyld, så hold dit indlæg, der hvor det passer, så dem som skal hjælpe dig, kan se dit indlæg. Når du lægger det som her, risikerer du, at de blot reagerer på det oprindelige indlæg, hvilket dybest set også er i orden, da det jo er det, som tråden handler om.

Så hvis du vil have svar, så lav din eget tråd, hvis du ikke allerede har gjort det. Når så du får en løsning, så kan du klikke på "Accepter som løsning" så andre hurtigt kan finde det som hjalp dig og så selv få hjælp Glad humørikon

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)