Webdisk kan ikke slette

• 0 kommentarer
Jeg vil godt slette alt på min webdisk, og starte forfra med en ny udvælgelse. Har deaktiveret alt i den manuelle udvælgelse, men kun meget lidt bliver slettet, når jeg kører oprydning.

Jeg prøver også at slette inde på selv webdisken, men der er alt enormt sløvt, og så snart jeg sætter et flueben, står det hele bare og kører, uden at kunne vise det markede.

Sidstnævnte problem har været sådan længe, så undrer mig over at det ikke blevet fixet, idet andre brugere også har klaget over det, uden at der er sket noget.

I behøver ikke at linke mig til vejledningen. Jeg har læst den, og det virker ikke.

mvh

4 Kommentarer

Omdømme 1
Hej sptl

Velkommen til TDC-forum. Jeg kender ikke webdisken og derfor kan jeg ikke give et reelt godt bud.

Du siger du har prøvet vejledningen og hvis du også har set denne side jeg har fundet, kan du så ikke bare lade som om du ikke har set mit svar.Blinkende humørikon

http://kundeservice.tdc.dk/privat/faq.php?id=22109

Hej MajaH,

Liiiige den der, havde jeg ikke set, så tak for link Glad mand. Det virkede, men jeg mener at man tidligere kunne slette den, ved at fjerne alle fluebenene og køre oprydningen.

Men jeg håber alligevel at TDC`s programmører får kigget på selv webdisken, for den kører ikke særligt godt. Der må vist være nogle scripts eller lignende, der skal kigges på.

Omdømme 1
Uha det ved jeg ikke - jeg holder lige øje med om der kommer en der kan svare dig.Glad humørikon

Nåh, jeg lukker den her, og håber at TDC får kigget på den Webdisk.

Du skal have mange tak for din hjælp MajaH, og godt nytår til dig Glad mand

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P