Webdisk hos tdc

• 0 kommentarer
Kære tdc forum

Som ny kunde hos tdc erhverv vil jeg gerne benytte mig af en webdisk 5GB som jeg kan dele med andre, da jeg har et stort behov for denne mulighed i mit arbejde med lokalhistoriske arkiver.

Er det rigtigt, at man ikke længere kan få lov at benytte denne mulighed hos tdc.  I så fald - er der så andre muligheder ?

Mvh Ib Brændgaard Jensen

2 Kommentarer

Omdømme 3
Hej

Webdisk markedsførers ikke til erhverv - men du har mulighed for at købe din egen netvækrsharddisk og stille op på din adressen, og så den vej dele den med andre ...

Omdømme 4
Badge
Hej,

Du skal da bare have fat i en NAS, Network Advanced Storage. Kan varmt anbefale mærket Synology, har nemlig selv en Synology DS212j til hjemmebrug, den kører ubeklageligt.

Det du lige skal tage forbehold til i en Synology, er at der IKKE medfølger harddiske. Det skal du købe eksternt. Der er plads til nogle interne harddiske, også er der mulighed for at tilslutte usb enheder.

Selv har jeg en 1TB HDD indsat i NAS, samtidig med jeg har en ekstern 3 TB harddisk tilsluttet med USB. Eksterne diske kan også tilgås udefra, intet problem der.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)