Web-Tv virker ikke - igen !

• Deltager
  • 2 kommentarer
Ja, så er det galt med Web-TV igen..

Har ikke det rette abonnement, skriver de ????

Det er rent ud sagt p.... irriterende

Andre med samme problem ?

16 Kommentarer

Holdt også pludseligt op med at virker for mig igår aftes via "Mit TDC" app'en til iPhone/iPad.

Har haft fat i supporten, men de kunne ikke hjælpe - skal vente på at der kommer en ny version af app'en som de ikke kunne sige noget om hvornår ankommer...

MEGET frustrerende!

Nu også på Østerbro....

Du duer det, nu duer det ikke, NU duer det, neej. 

Synes det er mest frustrende at man ikke kan få svar eller hjælp nogen steder. Har skrevet til kundeservice, men de gider ikke svare tilbage på adskillige mails. Facebook supporten lover bare man bliver kontaktet, men der sker heller ikke noget.

Måske vi alle skulle begynde at skrive til koncerndirektør Carsten Dilling? Nogen der har hans mail? :-)

ja det er godt nok skide træls,

Omdømme 1
Hej

Jeg tror desværre ikke jeg kan hjælpe, men jeg har kikket på driftinformationssiden og der står ikke noget. Det er heller ikke fordi jeg vil virke bedrevidende, men det er altså svært for andre brugere at hjælpe, når der kun står "Ja - det er skide træls" (Forøvrigt er det ikke en særlig pæn sætning, selvom jeg godt forstår man er s...   sur Blinkende humørikon.)

Skal vi samle lidt oplysninger sammen hvis nu  TDC MÅSKE kikker med i tråden?

1) Hvilket styresystem har i?

2) Hvilken browser bruger i?

3) Har i prøvet en anden browser?

hvilken?

4) Er jeres pc opdateret fra microsoft?

5) Har i opdateret java og flash programmet via tdc's  testside?

6) Har i søgt på ordet "Webtv" i dette forum, for om mulig finde en løsning?

7) Har i prøvet at slukke strømmen på jeres udstyr?

8) Hvad har i evt. prøvet noget jeg ikke har skrevet?

Glad humørikon

Det er meget banalt, der er et eller andet galt med TDCs setup. Eller de har lukket for den feature hos os.

Men for at spille med så har jeg testet det på følgende maskiner

XP windows 7, windows 8, OS 10.4 og IPAD og Iphone version 5

Det har virket på alle disse platforme i hvor hjem indenfor de sidste dage.

Det virkede på windows 7 maskinen i eftermiddag.

Jeg har egentlig ikke en forventning om at der er andre bruger der kan hjælpe. men følger vejledingen fra TDC.

om at prøve her, fordi de ikke vil holde åben om aften når private bruger skal bruge deres service. hmmm. Man behøves ikke rigtig at skrive mere.

Jeg glæder mig i den grad til at TDC løser problemet.

det samme her

Jeg  har også fået det problem nu for ca 20 min siden og har hometrio extra

Omdømme 4
Hej alle

Jeg tror pt lige at TDC har et problem nu med webtv.

Jeg kan heller ikke se webtv.

Får denne meddelse:  http://webtv.tdc.dk/?csref=__p_mit_forside_VAS_WebTV

Det har tidligere i dag virket, så mon ikke TDC har et problem, som de skal se at få løst.

hilsen Bente

ps har lige testet om jeg har adgang til webtv: http://webtv.tdc.dk/systemtest/ wha så???Humørikon frustreret

Omdømme 4
Hej Maja

Havde ikke lige set at du havde svaret, men i følge mine link, skal alt virke hos mig, men det gør det bare ikke, så jeg tror det er en fejl hos TDC.

Det bliver nok løst i morgen, jeg kan undvære webtv, men det er der andre der ikke kan, så ja det ski..irriterende for dem der er afhængige af webtv.Humørikon frustreret og jeg synes efterhånden der er mange der har problemer.Overrasket humørikon

hilsen Bente

Du har ikke adgang til den valgte kanal

Den kanal, du har valgt, er ikke en del af den pakke, du har hos TDC.

Yep, samme problem her... først skulle jeg -igen- bekræfte vilkår gældende WebTV, bare for at få af vide, at jeg ikke har adgang alligevel.

Omdømme 4
Hej alle

Så virker webtv igen.Humørikon griner højt

hilsen Bente

tja, her virker det stadig ikkeGal humørikon  rimelig irriterende!!!!

Mette, -Herlev

Denne tråd giver svaret på dit problem, det er ikke særlig godt men den eneste kendte løsning

/t5/Mit-TDC/Jeg-er-blevet-ledt-her-hen-af-supporten-genialt-WEBTV-virker/td-p/97118

Jeg har et håb om at jo flere der referere til denne løsning, jo tydligere vil det blive for TDC at de skal

1) se på deres serverbaseret applikation og få den rettet, den er ustabil

2) overveje om det er rimeligt at private kunder skal søge support ved at Chatte med andre istedet for at lave seriøse guides eller holde call centeret åben når der er et reelt behov.

Det er godt nok nogen tid siden dit indlæg er kommet på Maja, men jeg kan ikke lade være med at kommentere det alligevel. :-)

Jeg er sikker på vi er rigtig mange der har prøvet alle dine forslag - og dermed mange som kender en smule til de forskellige muligheder vedr. computer. Ingen af forslagene virker, for det er ikke vores pc'er der er problemet, men TDC's produkt!

Jeg har efter næsten tre dage hvor web-tv (IGEN) ikke har virket, fået mail fra TDC hvor de beklager, men at det nu igen virker.

Ja, det virkede i nogle få minutter, så var den fornøjelse forbi!

Omdømme 1
Hej heto

På det tidspunkt hvor jeg skrev mit indlæg, ved jeg af gode grunde ikke, hvori problemet lå. Det jeg opfordrer til er at skrive hvad hver især oplever, for at tdc's teknikkere har noget at gå efter. 

Jeg er helt sikker på, at der er mange der ved, hvad de kan forsøge sig med, men jeg ved det jo ikke når der ikke er nogen der skriver det.  Blinkende humørikon 

Jeg kan kun endnu endgang opfordre til at alle brugere med problemer fortæller, hvad de har prøvet. Det vil hjælpe mange af os der gerne vil forsøge at få et problem løst. Når jeg f.eks. forsøger at finde ud af hvordan mit outlook ekspress håndterer en vedhæftet fil, så er det altså noget af en nedtur hvis brugeren efter jeg har brugt en ½ time på at skrive hvad, jeg har undersøgt på loftet, hvor min xp står og først skal startes op i slowmotien, kun skriver. "Det ved jeg godt, det har jeg prøvet."  

Du må jo huske på heto, det er ikke mig der har et problem, så jeg synes at dem der måtte have et problem også selv bør være lidt ydende, og ikke kun nydende. Når jeg har et problem, forsøger jeg at fylde så mange oplysninger på, for at dem der måske kan hjælpe mig, ikke skal bruge tid på at fortælle mig noget, jeg ved i forvejen. 

Mine ord her er ikke ment som en forsvarstale, kun en lille bøn om at brugere med problemer også selv vil hjælpe til med at få problemerne løst. I dette tilfælde var det hos TDC-fejlen lå - men jeg har læst ufattelig mange tråde hvor min liste har hjulpet på de pc'er hvor webtv'et ikke har virket. 

Jeg har fuld forståelse for, at du og andre brugere har frustrationer over at have produkt der ikke viker, derfor er det også godt når det skrives her i forum, for så kan tdc's teknikkere se der er noget galt, og måske agere ud fra det. 

Og desværre ser det ud til at der stadig er tdc der halter bagud med web-tv: 

http://kundeservice.tdc.dk/privat/driftsinformation/category.php?f=7

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)