Web TV virker ikke (igen) | YouSee Community

Web TV virker ikke (igen)

Hvorfor er der altid problemer med det lort.

Enten siger den at jeg ikke er hjemme eller at jeg ikke kan se den valgte kanal, hvilket er noget fis da jeg kan se alle kanaler. Desuden virker det fint på fx dage hvor der ikke lige er håndbold.

Hvad er det for noget skod vi betaler for?

5 Kommentarer

Omdømme 1
Hej Jajaja

På grund af din sidste linie har jeg fundet dette indlæg, skrevet af en tdc-ansat.:

/t5/Mit-TDC/det-er-alt-for-ofte-der-er-b%C3%B8vl-med-webTV/m-p/101764#M9486

Hvis du dermed mener at man ikke kan klage over det er du da godt ...

Hvis jeg køber en bil og koblingen ikke virker hver anden gang, kan forhandleren sku da heller ikke sige "Jamen den fulgte med gratis, så den kan du ikke klage over"

Der er for meget fanboy (girl) over dit svar

Omdømme 1
Hej

Jeg er bestemt ikke fangirl. Det vil du også opdage, hvis du læser nogle af mine svar. Jeg er kritisk, når der er  grund til at være kritisk. Og hvis du mener der er en grund til at klage, så er du i din gode ret til det. Det er dette forum nemlig også beregnet til. Desværre må du så også forvente, at du måske kan få et svar der ikke lige var det svar, du havde forventet.

Det jeg mener er bare, at hvis du klager, får du måske ikke ret i din klage.

Uanset om man betaler for en ydelse eller ej, kan vi nemt blive enige om at det er frustrrende at skidtet ikke virker. På den anden side set, tror jeg faktisk på, at tdc arbejkder på højtryk for at få det til at virke. TDC har vel ingen interesse i at få utilfredse brugere.

Et sted som dette er et godt sted for tdc's teknikkere. De kan hurtigere komme i gang med fejlretningen, når webtv-brugere skriver om deres problemer. Så derfor er det godt, du og andre skriver et indlæg.

Og så virker lortet ikke igen, tak for det TDC

Min erfaring er at når en hvilken som helst service-baseret virksomhed bliver for stor og får for mange kunder, så falder serviceniveauet. Altid! Så er det ligemeget om et par hundrede kunder skifter udbyder igen, for profitten er så fed i forvejen at det ikke betyder noget. TDCs ry er allerede elendigt og det samme er de fleste andre ISPeres rygte. Nej TDC er ikke interesseret i at få utilfredse kunder. Men de kan tillade sig at være fløjtende ligeglade. Sådan er det fri markedssamfund. Folk kan bare gå et andet sted hen. Som i banken - som i forsikringsselskabet - således også med teleselskaberne. Mit web tv virker forresten heller ikke, og jeg kan ikke afspille TDCs mærkelige 90er agtige vma filer i iTunes. Og freeware converterne virker heller ikke stabilt nok til at det er en løsning.

Besvar