Web-tv

Argh! Jeg sidder og forsøger at se Web-TV på min pc, men til trods for, at jeg sidder i min egen stue, får jeg at vide, at jeg ikke er hjemme, og at jeg derfor ikke kan få adgang. Hvorfor?

//Sisse

6 Kommentarer

Fordi TDC. lover og lover tager vores penge uden at yde det vi betaler for i dyre domme, ja har helt samme problem at jeg ikke er hjemme tros jeg sidder i min egen stue og er logget på mit eget modem som TDC har leveret sammen med deres "Løsning"

Jeg har sgu samme problem - web tv kommer og går som vinden bæser - selv om systemtesten siger at alt er vel, kan det stadigvæk ikke lade sig gøre at logge på i gen stue !!

Omdømme 1
Badge
Hvad med TDC lige fik styr på det Web-TV.

Der er konstant ingen adgang. Enkelte gange, hvis man er heldig, virker det.

Indtil man skifter kanal, ingen adgang igen.

Tja så er den gal igen og det er så 3'die gang i denne uge at det ikke virker, det er da ikke et produkt man kan gå ud med som en service til sine kunder når det temmelig ofte ikke virker Humørikon frustreret

Omdømme 1
Har samme problem - sidder herhjemme og alligevel siger den at jeg ikke har adgang. #. gang her nu. TDC må snart tage sig sammen og få lavet det her ellers må der en eller anden kompensation på bordet.

Samme problem her - jeg trænger til en rigtig rigtig god forklaring på, hvorfor det sker igen og igen og igen.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)