Web TV

Jeg har for 14 dage siden ringet og forklaret at mit webtv ikke virker efter en flytning fra et nummer til et andet nummer. Da fik jeg af vide at det ikke duede da der var noget galt med hele setup. Det er som sagt 14 dage siden og det virker ikke endnu. Kan det passe det tager 14 dage at få webtv til at virke igen?

3 Kommentarer

Hejsa

For det første lyder det forkert, at det skal tage 14 dage at løse dit problem. Men jeg forstår ikke helt dit problem. Når du bruger WebTV skal du bruge den bredbåndsforbindelse, hvor du har din TV-løsning (f.eks. HomeTrio). Hvis du eksempelvis er på en anden bredbåndsforbindelse eller koblet op til dit firma via VPN, så vil WebTV ikke virke.

Det nummer du skriver om - er det et telefonnummer? Når du logger på WebTV eller TDC Online, så skal du bruge et login, som er koblet til din TV-løsning og dermed WebTV. Så vidt jeg ved har det ikke nødvendigvis noget med dit telefonnummer at gøre.

Håber ovenstående kan hjælpe dig Glad humørikon

Nej det hjælper ikke desværre.... Jeg havde en Home Trio kørende på et tlf nummer som er overført til et andet tlf. nummer (da jeg har fået et ekstra nummer dvs. jeg har nu 2 linier). Siden dengang har webtv ikke virket derhjemme og gør det stadig ikke

Ærgerligt, at du fortsat har problemer. Hvis jeg var dig, så ville jeg ringe til Hotline (tlf. 80 80 80 47) og få dem til at hjælpe med at løse problemet. Det kan tage et stykke tid at komme igennem til Hotline, men det er rare og hjælpsomme medarbejder, man får fat i.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)