WEB TV

• ATA
  • 0 kommentarer
Hej

Er der nogen der har haft samme problem som mig, jeg kan ikke se WEB tv på min pc. Er ny TDC TV bruger.

Jeg har læst at det kan være at det er fordi jeg har et forkert 'TDC log in'

Kan jeg slette det Login og oprette en ny?

3 Kommentarer

Omdømme 1
Hej ATA

Grunden til at der ikke er nogen der har svaret dig, kan være at du ikke skriver noget om hvad du konkredt oplever, når du forsøger at se WEBtv.

Relosder siden, som om den har svært ved at hente webtv, eller får du en meddelelse om at det er forkert logon? Hvis du prøver at beskrive lidt mere udførligt hvad der sker, er der sikkert en anden bruger der kan vejlede dig.

Hvorom alting er, kan du starte med at logge ind på TDC-testside. http://kundeservice.tdc.dk/testcenter/

Der skal du opdatere din java og flash, også selvom der måske står at de to programmer er opdateret.

Napper lige den tråd da jeg sidder med et lignende problem.. 

Får af vide jeg ikke har adgang til web tv, selvom jeg har lavet log-in som er accepteret.. JEg har opdateret Java, jeg har kørt system testen og den siger jeg har adgang til web-tv.

Har prøvet at lukke og åbne ny browser, prøvet at genstarte PC men intet virker.

Nogen forslag??

Omdømme 1
Hej Ata og FrkTrøst

Jeg fandt lige jeres indlæg. Jeg kan desværre ikke hjælpe jer, så jeg håber i ikke har proplemerne mere. I må meget gerne skrive, hvis i selv har fundet en løsning. Det kan hjælpe andre.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)