Web-tv | YouSee Community

Web-tv

Jeg har TDC mobilt bredbånd og vil gerne kunne se Web-tv. Jeg kan imidlertid ikke logge ind og har nu en mistanke om at jeg ikke kan benytte Web-tv fordi jeg "kun" abonnerer på mobilt bredbånd og ikke andet.

6 Kommentarer

Omdømme 3
Så vidt jeg kan læse på TDC.dk så høre dette ikke med i dit abonnement, så det er grunden til du ikke kan tilgå WebTV.

Tak for svaret og ja det var også hvad jeg selv troede.

Omdømme 2
Hej sengana.

Jeg har prøvet det samme!.. Du kan evt. prøve og klikke dig ind på mit seneste indlæg.:

"webtv. skideballe til tdc."; og læse svaret jeg fik. 

Fejl ved IP-adresse

Du er ikke på en IP-adresse, der giver dig adgang til at se TDC WebTV.

TDC WebTV kan udelukkende bruges i den husstand, hvor HomeTrio, HomeTrio Basic, HomeDuo Media   eller HomeDuo Secure med en WebTV tillægspakke er installeret - og altså ikke udenfor hjemmet. Du kan derfor ikke se TDC WebTV på din arbejdsplads, dit sommerhus eller andre steder udenfor hjemmet. 

Derudover kan du opleve problemer, hvis du logger på via en opkobling til dit arbejde eller lignende.

Jeg håber at det er svar nok.

Mvh.

munk

Jo det er svar nok, men en stor skuffelse, for hvad skal jeg med web-tv derhjemme. Jeg har et udmærket tv, til gengæld har jeg ingen strøm i kolonihaven og med MOBILT bredbånd ville det vel være logisk at jeg kunne se web-tv på mit MOBILE bredbånd, eller hvad TDC?

Omdømme 6
Badge +1
Der er andre muligheder.

På DR kan du finde masser at programmer. På DR's bonanza site kan du derudover finde rigtig mange af de klassiske serier og programmer.

Sidst men ikke mindst findes der en række udenlandske services du kan benytte dig af. De er vist ikke helt lovlige at benytte i DK - så jeg må hellere undlade at give adresser :-)

Vh

Peter

Ja, DR NU benytter jeg mig rigtig meget af, super service.

Besvar