Web TV

• bem
  • 0 kommentarer
Er der nogen der ved hvorfor Web TV bliver "hægtet af" og man kun får beskeden "vent venligst" og en cirkel af punkter der kører rundt på den sorte skærm ?

5 Kommentarer

Omdømme 3
Sandsynligvis fordi dit login til "mit TDC" ikke giver adgang til Web-TV.

Dette kan ske, hvis du har haft dit TDC login fra før du fik Home Trio (det kræver Home Trio abonnementfor at virke).

Hvis du har Home Trio abonnement,  så kontakt TDC support, så fikser de dit login problem.

Hej Jeps-92

Mit login plejer at give adgang til Web-TV - det har det gjort de seneste par måneder, dvs. fra jeg begyndte at se tv på Web-TV. Problemet opstår ret jævnligt - ofte om aftenen - for så at forsvinde den følgende formiddag. En gang kom der en lille meddelelse frem i øvre venstre hjørne om, at en-eller-anden "did not receive a 200 K respons from remote server" og jeg har fået at vide af TDC support, at dette havde noget at gøre med at rigtig mange ser tv på Web-TV. Man var i færd med at udvide funktionen.

Selv bruger jeg kun Web-TV midlertidigt fordi jeg venter på hjælp (fra familien) til at installere et nyt fjernsynsapparat - jeg har ikke forstand på at få dette til at spille sammen med en digital modtager der hører til mit -ja, netop - Home Trio abonnement, som jeg fik for et års tid siden.

I mellemtiden er det altså lidt irriterende at en god film på fx TV2 Film går i sort lige når det begynder at blive spændende...

Hilsen bem

Omdømme 3
Okay, jeg troede du var ny på Home Trio/Web-TV Glad humørikon

Det er rigtigt, som du har fået at vide fra TDC support, at TDC har "stødt hovedet mod loftet" med hensyn til maks. antal samtidige brugere på Web-TV. Jeg havde bare den opfattelse, at det blev styret på "log in serveren". Således, at hvis man først var kommet ind, så ville Web-TV virke.

Der er åbenbart en grå-zone, hvor Web-TV i perioder ikke kan klare presset.

Der er nok ikke andet at gøre end at vente eller bestikke familien (eller naboer) med en god frokost, hvis de får installeret dit fjernsyn Blinkende humørikon

Hej igen jeps-92,

og tak for dit svar og Smileyerne.

Jeg fik via El-Giganten, hvor mit nye fjernsyn er købt, kontakt til Sony's - fordi apparatet er et Sony - support og så lodsede en meget hjælpsom og kyndig ung dame mig pr. telefon gennem alle mine problemer med installeringen, og NU kan jeg se tv på alle tænkelige kanaler - og så kan jeg endelig sidde i min lille sofa i stedet for på den kontorstol som "hører til" - så at sige - ved mit arbejdsbord, som min computer står på. En kontorstol er faktisk ikke særlig rar at sidde på og se fjernsyn i flere timer...

Jeg må dog stadig på et tidspunkt få en søn til at flytte kabelstikket til digitalmodtageren til et bedre sted, men det kan vente til han uden risiko kan forcere snemasserne på de nordsjællandske landeveje - det vigtigste er det hele fungerer. I min alder - som er meget høj - bliver man let så utålmodig: man har afgjort mere fortid end fremtid, altså...

Hilsen bem

Omdømme 5
"En kontorstol er faktisk ikke særlig rar at sidde på og se fjernsyn i flere timer..."

det er nok forde du ikke er en kontorstol(blød læder lænestol) som min,Humørikon med tunge

bare lidt sjov det skal jo også til en gang i mellem.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)