Web playlister på APP

Hej

Jeg kan ikke se mine playlister jeg har lavet på hjemmesiden i APP'en og jeg har tjekket at jeg er logget ind med samme bruger.

den skriver blot ingen playlister selv om jeg har lavet en del på nettet.

Kan man forresten også bruge dem på i IPAD da den jo ikke har noget telefonnummer som man kan tilknytte?

3 Kommentarer

Omdømme 1
Hej Meincke79,

Hvis playlisterne ikke kan ses i app'en, kan det være en god idé at genhente den. Problemet kan også ligge på dit login (indvendige data på vores side). 

Dvs. hvis det ikke hjælper at slette og installere app'en igen, må du gerne sende mig en 'Privat meddelelse' med dine brugeroplysninger, så vi kan få det fejlmeldt.

Lader til at der er nogen der har fundet en løsning, nemlig at slukke for Wifi og starter app´en op, så finder og husker den mine playlister!

den husker dem ikke. Næste gang jeg starter op mens jeg er på wifi så er de væk igen. Så er det bare at slukke for wifi og logge på, så er de der igen og kan afspilles også når jeg tænder for min wifi igen. Genialt eller....

Omdømme 1
Badge
det er jo ikke noget ny problem at man ikke kan se sin Web playliste på sin Ipad Og iphone

jeg har problemet lige siden at TDC play blev lave om for ca 1 år siden

Besvar