VOD - manglende film

Jeg havde lige sat næsen op efter en god film, og fandt på http://tvguide.tdc.dk/lejfilm/ først filmen Mindhunters hvor den står til kr. 29,- normalt en indikation af at filmen ikke er helt ny :-). Så søgte jeg på mit TDC hometrio og systemet fandt også filmen, men det var "ikke tilgængelig" .... men ville komme snart (den står altså ikke som kommende film på tdc.dk/lejfilm). Så ville jeg prøve filmen Legion, med samme problem. Filmene kan heller ikke findes hvis man trykker sig frem i grupperingerne i TDC hometrio - VOD. Hvor er det kæden hopper af ... ? De burde vel ikke stå på tdc.dk/lejfilm hvis de ikke er tilgængelige?
Jeg har prøvet at genstarte systmet for at være sikker på at have alt opdateret, men det gav ingen forskel.

1 Kommentar

Omdømme 4
Hej Penne

Det er godt fanget. Du er grundig  Glad humørikon 

Du har ret. Der har været en smutter omkring opdateringen af films på tdc.dk. Det har desværre medført at der er røget nogle film på tdc.dk, som endnu ikke er kommet op på tv hylden på  TDC TV endu.

Du konkluderer selv at filmen ikke er hel ny (29,- kroner), så den kommer nok meget snart på din VOD. Det samme gælder de andre, som var lagt forkert op.

Hilsen

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P