VOD Canal Digital: Trådløst internet forbindelse | YouSee Community
Svar

VOD Canal Digital: Trådløst internet forbindelse

• 22 september 2010
  • 1 kommentar
  • 335 visninger

Hej derude!

Jeg er nød til at bruge parabol tv, da jeg har meget dårlig forbindelse via tagantenne og mit bredbånd kun kan køre højst med ca. 3,50 mbit.

Nå til sagen, jeg har købt en trådløs net forbindelse ( i Elgiganten, for TDC havde ikke sådan et netforbindelse) til min receiver som er tilsluttet udbyderen Canal Digital.

Adaptere heder: Netgear universal WiFi internet adapter ( WINCE2001), som skulle kunne bruges til reciveren for at komme på nettet ( for at kunne se film fra CA.

Problemmer er: jeg kan ikke få forbindelse til nettet, for den er ikke rigtigt sat op!

Jeg har sat den til automatisk ip (DHCP), men der sker ikke noget, jeg har tjekket ip adresserne og de stemmer, men der er den sekundære som står på 0.0.0.0.

Jeg har været ude i command og tjekket der og den stemmer med det som står på modemet.

Jeg har kontaktet TDC for at få hjælp og ip adressen på min router, men de to ip adresser passer ikke.

HVAD skal jeg gøre???

icon

Bedste svar af miela1 23 september 2010, 17:13

Hej.

Jeg har prøvet at undersøge sagen, og er nået frem til dette., Du skal ikke have din Digitalbox på netted idet at der ikke er noget der skal køre overnetted alt køre over sat, dvs. TV, HDTV, VOD(Hvis det er noget Canal Digital tilbyder, hvilket jeg ikke kan finde noget om), spil, hvad du ellers kan finde på din resiver, on a site note, ville din internet heller ikke være hurtg nok.

jeg kan heller ikke se hvad det har med dit CA modul, med mindre du med CA mener Califorien, et CA modul er der hvor du setter dit kort i så du kan se de kodet kanaler og har ikke noget med internetted at gøre.

men grunden til at den ikke vil forbinde til netted er nok at den ikke understøtter den dims du har sat på.

http://asia.cnet.com/crave/2010/03/03/netgear-unveils-universal-wi-fi-internet-adapter/, men jeg ved det ikke, men prøv at brug et kabel uden mærklige dimser på,Blinkende humørikon

Se original

1 Kommentar

Omdømme 6
Hej.

Jeg har prøvet at undersøge sagen, og er nået frem til dette., Du skal ikke have din Digitalbox på netted idet at der ikke er noget der skal køre overnetted alt køre over sat, dvs. TV, HDTV, VOD(Hvis det er noget Canal Digital tilbyder, hvilket jeg ikke kan finde noget om), spil, hvad du ellers kan finde på din resiver, on a site note, ville din internet heller ikke være hurtg nok.

jeg kan heller ikke se hvad det har med dit CA modul, med mindre du med CA mener Califorien, et CA modul er der hvor du setter dit kort i så du kan se de kodet kanaler og har ikke noget med internetted at gøre.

men grunden til at den ikke vil forbinde til netted er nok at den ikke understøtter den dims du har sat på.

http://asia.cnet.com/crave/2010/03/03/netgear-unveils-universal-wi-fi-internet-adapter/, men jeg ved det ikke, men prøv at brug et kabel uden mærklige dimser på,Blinkende humørikon

Besvar