Vis nummer.

Hej. Jeg har abonnement på vis nummer i.f.m. mit bredbåndsabonnemet. Jeg har fået en Panasonic system med base og slave station.

Basen hedder KX-TCD700DM og slavestationens håndsæt hedder KX-TCA120EX.

Hos Panasonic sagde man, at jeg skulle henvende mig til TDC, hvilket så er det jeg gør hermed.

Når basen ringer, kan jeg i slave se "udefrakommende kald", men bagefter er det kaldende nummer ikke synligt i "Opkaldslisten".

Hvad er der galt mon, og kan nogen her guide mig videre ?.

Mvh, Erik Jakobsen

9 Kommentarer

Omdømme 3
Hej Erik,

Hmm.. ja det er et godt spørgsmål. Hvis ens fastnet abonnement indeholder Vis Nummer, er det eneste vi gør at aktivere funktionen. Hvis telefon apparatet understøtter funktionen, skulle nummeret fremgå på displayet.

Jeg kan naturligvis ikke udelukke der ligger en fejl gemt i vores systemer, eller du måske slet ikke abonnerer på funktionen. For at få det undersøgt må jeg henvise dig til at kontakte vores kundecenter. Du finder kontaktoplysninger her: www.tdc.dk/kontakt

/Alex

Hej og tak for svar.

Jeg abonnerer på vis nummer, og andre telefoner i huset viser nummer.

Skal jeg henvende mig til TDC så ?

/Erik

Omdømme 3
Hvis andre enheder virker, tror jeg ikke der er tale om et problem fra vores side. Problemet ligger på telefonenheden. Hvis det ikke er noget der er købt i en TDC Butik, er det desværre uden for vores ansvarsområde. Trist humørikon

Omdømme 3
Jeg ved ikke om jeg kan hjælpe, men jeg har haft et lignende problem med en Siemens telefon, der var købt hos Elgiganten.

Efter en del efterforskning fandt jeg frem til at problemet var at telefonen var lavet til svenske forhold, hvor man åbenbart viser nummeret på anden måde.

Siemens havde en effektiv løsning på problemet - en laaang karakterstreng, det skulle indtastes.

Hvis din telefon er købt hos en stor koncern, kan det måske være et lignende problem.

Bare en tanke, nej, jeg har ingen kendskab til telefoner.

Hvad består denne streng af ?

Omdømme 3
Den omtalte karaterstreng passede til et specielt problem til en Siemens telefon, så den kan du ikke bruge til noget.

Jeg skrev min hitorie for at prøve at give dig lidt inspiration.

Jeg tror som Alex at problemet er i telefonen, så du må nok kontaktere leverandøren og producenten af telefonen for at få hjælp.

Go' jagt.

Jamen hvorfor nævnte du det så ?.

Inspiration til hvad ?

Jeg HAR henvendt mig til producenten, der henviste til TDC.

Sådan kan vi være relæstationer, når ingen vil påtage sig noget ansvar.

Omdømme 3
Lad nu være med at blive sur på mig, det er jo ikke mig der har lavet din telefon!!!

Det første jeg skrev til dig var "Jeg ved ikke om jeg kan hjælpe". Det kunne jeg altså ikke.

Undskyld ulejligheden, jeg skal ikke genere dig yderligere.

Omdømme 1

Aalested skrev:
Jamen hvorfor nævnte du det så ?.

Sådan kan vi være relæstationer, når ingen vil påtage sig noget ansvar.

svar:

Det er den risiko du løber når du spørger om noget i et kundeforum. Jeg har læst alle dine indlæg og jeg tror der er noget du har misforstået. Jeg syns du bør læse denne tråd:

/t5/Retningslinjer-for-brug-af-TDC/Tip-til-quot-Accepteret-som-l%C3%B8st-tr%C3%A5d-quot/m-p/44391#M63

Næste gang du har et problem, kan jeg varmt anbefale denne side: www.google.com

Gal humørikon

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P