Hvis du ikke kan få dit SIM-kort til at virke, så giver vi her nogle forslag til, hvad du kan gøre for at afhjælpe problemet! :D
Aktivering af SIM-kort som ny kunde:
- Hvis du er ny kunde, så vil det SIM-kort du modtager på forhånd være aktiveret.
Aktivering af nyt SIM-kort som eksisterende kunde:
- Som eksisterende kunde, så skal du ind at aktivere SIM-kortet på Mit YouSee.
Sådan aktiverer du dit SIM-kort:
Aktivering af SIM-kort
Eller
1. Log på Mit YouSee
2.Tryk på Mit abonnement
3. Tryk på knappen Aktiver SIM-kort ud fra dit mobilnummer
- Herefter er dit nye SIM-kort aktiveret og klar til brug. Hvis du beholder dit gamle SIM-kort i din telefon, vil du opleve, at det inden for kort tid vil miste forbindelsen og skifte status til "Inaktivt SIM-kort".
SIM-kortet er aktiveret, men jeg får ikke noget netværk – hvad gør jeg?
- Hvis der ikke er forbindelse til netværket, selvom at SIM-kortet er aktiveret, anbefaler vi at du prøver følgende:
1. Tag SIM-kortet ud og tjek, at du har sat det korrekt i og sæt det i igen.
2. Nogle telefoner kan have udfordringer med at tilkoble sig netværket (Ikke model-specifikke).
Prøv derfor at sætte SIM-kortet over i en anden telefon for at ”kickstarte” kortet og, hvis der er signal her, så sæt SIM-kortet tilbage i den oprindelige telefon. Herefter bør det virke.
3. Hvis hverken punkt 1 eller 2 virker, så kan problemet skyldes, at du har fået tilsendt 2 forskellige SIM-kort, hvor det ene er blevet væk under fremsendelse. Her skal du så logge ind på Mit YouSee og aktivere det korrekte SIM-kort under ”Mit abonnement”. Under Mit abonnement finder du i øvrigt også PIN- og PUK koden.
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.