viderstil fastnet til monil!

opklar dette for mine forældre og mig!!!!

de har viderstil fra fastnet til et af deres mobil numre(tdc mobil nr begge 2) når de ikke lige er hjemme......

kan ikke huske hvilket abbonement de har.

de siger man skal have mobil nummer hos jer for at have den service der hedder viderstil mellem fastnet og mobil

men jeg siger at man kan vidrestille til hvilket som helst nummer uanset hvilket mobil selskab man er i, bare i har fået oplyst hvilket mobilnummer det er....

hjælp os venligst....

på forhånd tak.........[i]

4 Kommentarer

Omdømme 3
Det er ikke alle abonnementer der tillader viderestil. - Prøv om det virker.

Aktiver viderestil:   *21*xxxxxxxx#

Ophæv viderestil: #21#

Husk at det er dem der kommer til at betale minuttakst for viderestillingen.

Omdømme 5
Badge +1
Tit er det lavet i forbindelse med et Duet-abb. Og så skal det være TDC numre det foregår gennem. Så du kan faktisk ikke få noget svar uden at oplyse hvad abb. hedder.

Vh

Peter

Omdømme 4
Badge
Da jeg selv havde DUET, kunne man godt vidrestille til andre telefoner end dem der er med i DUET, det kostede dog alm. vidrestillingspris. Man skulle ringe til DUETstyring og betjene det den vej.

Mvh

Kim

Omdømme 4
Jeg mener faktisk der står i vilkårene, at man ikke må bruge viderestilling til at viderestille fast til et andet teleselskabs nummer.

Alternativt kan du også ringe 80808010 for at bestille familiefordel. - det koster nul kroner om måneden, og du vil kunne ringe gratis mellem din fastnet og tdc mobil (hvis de er registrerede i samme navn).

Om viderestilling er gratis inden for familiefordel ved jeg dog ikke.

mvh

HeinrichP

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)