Viderestilling mobil | YouSee Community

Viderestilling mobil

Jeg vil gerne kunne viderestille min private mobil til min arbejdsmobil , kan man det ? Min private mobil er hos TDC og min arbejdsmobil er hos andet teleselskab. Findes der noget abbonement til dette, da det ellers er meget dyrt at viderstille.

9 Kommentarer

Hej 2PEB,

Der er ikke nogen funktion som vi kan aktivere på dit abn, men selve viderestillingen skal aktiveres i selve mobilens "menu" også under indstillinger, nu alt fra mobil til mobil så kan de ligge under telefon, opkald, generelt osv.

Hvilken mobil ejer du?

Jeg har en iphone 4s. Men det er jo temmelig dyrt at viderestille ? Hvad er prisen for viderestilling fra mobil til mobil ?

Hej 2PEB,

Det koster normal takst (har du DUET kommer der et viderestillingsgebyr på 1,5 kr pr viderestilling.)

På iPhone 4S skal du gå ind på indstillinger - Telefon - Viderestil opkald. tryk på det grå så den bliver markeret som blå, hvorefter du bedes indtaste viderestillingsnummeret

Omdømme 1
2PEB skrev:
Jeg vil gerne kunne viderestille min private mobil til min arbejdsmobil , kan man det ? Min private mobil er hos TDC og min arbejdsmobil er hos andet teleselskab. Findes der noget abbonement til dette, da det ellers er meget dyrt at viderstille.

Hej 2PEB

Jeg suplerer lige Daniels svar:

Jeg er ikke så meget inde i dit spørgsmål om viderestilling mellem mobiler. (Hold da op det var dyrt.)

Du oplyser at du har en TDC mail. Ville det ikke kunne lade sig gøre at gå indpå webmail og få webmail til at videresende til din arbejdsmobil. Det ville da være noget billigere, faktisk gratis. Når du så slipper fra arbejde, sletter du videresendelsen igen, indtil næste gang du har brug for det.

Hejsa,

Har lige en lille opdatering jeg måtte følge op med, Hvis man ikke har DUET, så er der en viderestillingsgebyr på 0,70 øre pr viderestilling.Glad humørikon men stadig 1,5 kr med DUET.Glad humørikon

Omdømme 1
Hej 2PEB

Da Daniel ikke har sagt god for mit svar, formoder jeg, det ikke kan lade sig gøre.

Vil du læse MIN signatur, og klikke på linket [accepteret løst tråd].

Hej MajaH,

Har ikke været på arbejde, og har derfor ikke svaret. - Beklager.

Jeg ved ikke lige hvad du mener,? Glad humørikon som jeg har forstået dette, så er det viderestilling af samtaler fra mobil til et andet gældende nummer, og ikke en email.? Glad humørikon

Hvis det derimod er en email som skal videresendes, så kan det som sagt gøres som MajaH forklarerGlad humørikon

Korrekt forstået.

Omdømme 1
ja det misforstod jeg, desværre.  Humørikon flov

2PEB - Vil du være rar at klikke på knappen ude til højre for det indlæg, som besvarede dit spørgsmål bedst.

Her kan du evt. læse, hvorfor jeg beder om det.

/t5/Retningslinjer-for-brug-af-TDC/Tip-til-quot-Accepteret-som-l%C3%B8st-tr%C3%A5d-quot/td-p/44391

Lidt pudsigt.

Jeg ser lige, vi har været med i forum fra starten af.  Blinkende humørikon

Go weekend til jer begge to og dem der læser med.

Besvar