Spørgsmål

Viderestilling af mobilnr til andet mobilnr.

Hej.
Jeg kan ikke Viderestilling mobil til en anden mobil, jeg tror ikke at det er aktivt på mit abon.

10 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +6
I indstillinger kan viderestilling aktiveres.

Nej det kan det ikke

Omdømme 7
Badge +6
Så må der ventes til fejlen rettes, eller kontakte kundeservice og fejlmelde, og få dem til at aktivere viderstiling.
Omdømme 5
Badge +5
Hej Groenholdt

Mangler du stadig afklaring her?
Kasper skrev:

Hej Groenholdt

Mangler du stadig afklaring her?

Ja. Jeg kan stadig ikke viderestille til anden telefonnr. Problemet er stadig ikke løst.
Jeg har lige snakket med en Yousee tekniker ... man kan IKKE viderestille hvis man har et Yousee abonnement :-(

Det er godt nok meget mærkeligt, da det er en funktion som alle telefoner har og mange telefonselskaber har.

Hvorfor ikke Yousee ????
Hej Paw1234
Det er ikke sant YouSee ikke har denne funktion. Mit abonnement kan ikke, men min kones abonnement ved YouSee kan - hvorfor er der forskel?

Desværre er der ingen ved YouSee der kan forklare hvorfor det er sådan og der er ingen der kan "løse" problemet :(

Jeg har været i adskillinge YouSee butikker der hver gang har henvist til servicetelefonen - og her er man ikke i stand til at gøre noget. De kan ikke se der skulle være noget problem, og jeg bare skulle blive ved med at forsøge ....
:( :( :( :(
Omdømme 7
Badge +7
MB10000 skrev:

Hej Paw1234
Det er ikke sant YouSee ikke har denne funktion. Mit abonnement kan ikke, men min kones abonnement ved YouSee kan - hvorfor er der forskel?

Desværre er der ingen ved YouSee der kan forklare hvorfor det er sådan og der er ingen der kan "løse" problemet :(

Jeg har været i adskillinge YouSee butikker der hver gang har henvist til servicetelefonen - og her er man ikke i stand til at gøre noget. De kan ikke se der skulle være noget problem, og jeg bare skulle blive ved med at forsøge ....
:( :( :( :(

Prøv at se her: https://kundeservice.yousee.dk/mobil/tjenester/viderestilling
Dette link nytter ikke noget når du af uforklarlige grunde ikke kan få lov til at benytte disse koder og skridt i appen.
Jeg har 5 abonnementer ved YouSee, og ved eet er det ikke muligt at lave viderestilling eller slå voicemail fra.
Jeg venter på et svar fra YouSee, og har prøvet nyt simkort mm.
Omdømme 7
Badge +7
Du har ret, linket virker ikke. Brug i stedet YouSee voicemail app.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)