Viderestilling af e-mails.

Jeg lukker snart min gamle e-mailkonto i outlook. Er det muligt, at få mails fra denne konto videresendt til en ny e-mailadresse, når kontoen er lukket?

PJust

1 Kommentar

Omdømme 1
Hej PJust

Velkommen til TDC Kunde til Kunde forum.

Jeg går ud fra du er TDC-kunde og forsætter med at være TDC-kunnde.

Som TDC-kunde med internetforbindelse har du En webmail-konto: http://mail.tdc.dk

For at gå ind på din webmail skal du bruge samme logon, som du bruger for at gå på tdc-forum.

Når du siger du vil nedlægge Outlook, så er det et postpogram du har på din pc, og hvor du har oprettet din tdc-webmailkonti. Outlook har derfor hentet din mail på webmail. Det vil sige når du nedlægger dit outlook- postpogram, har du stadig din webmail. 

Hvis du nedlækker din outlook, for at installere et nyt postpogram, opsætter du webmail-kontoen på dit nye pogram, og så henter det nye pogram din mail på TDC's server.

Hvis dit spørgsmål går ud på de vil oprette f.eks. en gmail konto hos Google, kan du på webmail gå ind i indstillinger  - videresend - Og der videresende til din gmail-konto.

Hvis du ønsker at have din webmail som din ordinære postbos, kan du gå ind på gmail og videresende fra gmail til webmail.

Der er et par muligheder mere, men så bliver du nød til at fortælle lidt mere om dine ønsker.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)