Vi har kabelbrud i Vallensbæk.
Kan jeg på tdconline, altså via nettet viderestille fastnettet til en af mobilerne?
Max Renard
Omdømme 3
Hvis det er bredbåndstelefoni kan du sætte viderestilling inde i selvbetjening.
Hvis det er den gode gamle fastnet kan en TDC medarbejder hjælpe dig med viderestilling og sørger for at det bliver sat.
Hvis det er den gode gamle fastnet kan en TDC medarbejder hjælpe dig med viderestilling og sørger for at det bliver sat.
Omdømme 1
Hej maxrenard
Svaret er ja, hvis du har bredbåndstelefoni. Så kan du nemlig selv indstille og ændre i din viderestilling på din Selvbetjening.
Har du derimod traditionel fastnettelefoni (ikke bredbåndstelefoni), så kan du på dette link se hvordan du laver en viderestilling: http://kundeservice.tdc.dk/privat/faq.php?id=5390
Venlig hilsen
Søren
Svaret er ja, hvis du har bredbåndstelefoni. Så kan du nemlig selv indstille og ændre i din viderestilling på din Selvbetjening.
Har du derimod traditionel fastnettelefoni (ikke bredbåndstelefoni), så kan du på dette link se hvordan du laver en viderestilling: http://kundeservice.tdc.dk/privat/faq.php?id=5390
Venlig hilsen
Søren
Besvar
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.