Svar

Videokald ved en fejl

Jeg ser på min mobilregning, at jeg foretager en række videokald med en varighed af 1 sekund!! Hvert videokald koster 75,- kr. så det løber op. Hvordan jeg foretager videoopkaldene ved jeg dog ikke!

Jeg kan se på tidspunktet for hvert videokald, at det sker, når jeg kobler mig op til mobilt TV. Det er sket både da jeg havde en HTC Touch HD og nu med en Galaxy S II. Opkaldet går til 1955, som er et TDC nummer. Kan nogen fortælle mig hvad problemet er?

Mvh.

Jesper

icon

Bedste svar af JesperH 2 november 2011, 16:45

Hej Ulf

Tak for dit svar.

Jeg er kommet frem til, at det må være prisen for en måneds mobil TV, som jeg bestiller. Tidspunkterne passer meget godt.

Problemet er selvfølgelig, at jeg nogle gange bliver takseret to gange inden for samme minut. Det må jeg holde øje med, og kontakte regningsservice, når den er gal.

Og så kan man sige, at betegnelsen "videokald" ikke er særlig sigende for bestilling af mobil TV.

Sagen lukker hermed.

Mvh.

JesperH

Se original

2 Kommentarer

Omdømme 4
Hej JesperH,

Jeg har lige spurgt lidt rundt omkring, og der er bred enighed om, at der lyder lidt spøjst. Vi har en liste, hvor du kan slå det nummer op, som opkaldet går til: http://go.tdc.dk/zarbp

1955 står til at blive udbudt af TDC Mobil, så hvis jeg var dig ville jeg ringe ind til Mobil Kundeservice og få dem til at kaste lidt lys over sagen Glad humørikon ( http://privat.tdc.dk/kontakt )

Hilsen Ulf

Hej Ulf

Tak for dit svar.

Jeg er kommet frem til, at det må være prisen for en måneds mobil TV, som jeg bestiller. Tidspunkterne passer meget godt.

Problemet er selvfølgelig, at jeg nogle gange bliver takseret to gange inden for samme minut. Det må jeg holde øje med, og kontakte regningsservice, når den er gal.

Og så kan man sige, at betegnelsen "videokald" ikke er særlig sigende for bestilling af mobil TV.

Sagen lukker hermed.

Mvh.

JesperH

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8