Vedr. inaktivt simkort

Hej derinde

Jeg er netop skiftet fra 3 mobil til TDC, idet en dygtig sælger ringede til mig med en god deal. Efter en hel masse, efter egen mening, uforskyldt bøvl, har jeg netop i dag, et par dage forsinket, modtaget mit nye TDC micro simkort med posten.

Dog kan jeg ikke få det til at virke, hvorfor jeg stadig er uden telefon... Dette kan ikke afvises at være en fejl 40, men jeg synes bare, at jeg har forsøgt alle tænkelige løsninger. Jeg har været inde at søge hjælp på forummet, hvor der er mange gode spørgsmål og svar, bare desværre ikke nogle, der har hjulpet mig. Jeg har bl.a. forsøgt gendannelse af I-phonens indstillinger, sluk/tænd i længere perioder, endnu en gendannelse, udskiftning af simkort og jeg kunne blive ved...

Jeg ved, at telefonen er låst op, så det er i hvert fald ikke problemet. Mit spørgsmål er nu, om TDC kunne have glemt at aktivere sim-kortet?? Nogle der har oplevet det og har den gyldne løsning??

På forhånd tak

Den desperate ejer af en I-phone/Iben  

1 Kommentar

Omdømme 3
Hej Iben,

Tak for dit indlæg.

Det var noget værre noget, som vi da skal have styr på.

Når du sætter simkortet i, beder den så om pinkode rigtigt nok?

Som regel vil der stå "inaktivt simkort" hvis kortet ikke er aktiveret.

Mit bedste bud er, at besøge en butik, så kan de teste kortet i en af deres telefoner vil jeg tro, samt lave et nyt simkort til dig hvis de finder ud af det er problemet.

Ville ønske jeg lige kunne give dig løsningen, men der kan være et hav af ting galt / driller.

Hvis du ikke har mulighed for, at besøge en butik, så vil det være anbefalet du kontakter mobil, som så kan guide dig over telefonen til, at teste forskellige ting af og sende et simkort hvis det skulle være.

Du kan finde deres kontaktinfo her:

http://kundeservice.tdc.dk/privat/element.php?id=19449

Håber dette hjælper lidt :-)

Hilsen René. 

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$