Vedr. "gavekortet"

• Deltager
  • 0 kommentarer
Synes lidt det der "gavekort" om gratis opdaterin, der blev sendt ud til os forbrugere for flere mdr. siden, er noget af en fadæse og må sgu sige at jeg før har været meget imponeret over TDC, men denne gang har de ikke imponeret.

Hvergang jeg har ringet for at høre hvad der sker med det, så får jeg bare den samme sluder for en sladder om at det nok skal komme og der bliver arbejdet på højtryk. Synes sgu ærlig talt ikke, at der sker en hat og må sku sige at jeg er ved at være lidt træt af det.

Hvorfor har man sendt det "gavekort" ud, når man ikke har kunne magte opgaven????

TDC! overvejer sku at forlade jer som kunde. [i]

2 Kommentarer

Du skal bare også lige være klar over, at "gavekortet" - tilsyneladende kun var gældende for 2010. Jeg har netop fået faktura for det nye år - og her er den "gratis opgradering" absolut ikke gratis mere. Jeg plejer at betalt 742,-/kvartal - nu er prisen 2999,- kr.

Der må have stået noget med små bogstaver jeg har overset.

ØV-ØV

Omdømme 1
Hej bentefolsing og Frahm

Velkommen til tdc-forummet hvor tdc-kunder prøver at hjælpe hinanden.
-----------------------------------------------------------------

Det var da godt nok noget af en ekstra regning at få. jeg ved det ikke, men der må da være en fortrydelsesret. Har du prøvet at spørge TDC?

Jeg har en fornemmelse af at der har været lidt kludder med de gavekort. Trist humørikonDer er ihvertfald andre en Jer der er skuffede. Gad vide om TDC har sendt gavekort ud til ALLE Danmarks hjørner på en gang, siden de siger, at de arbejder på højtryk.

Kunne det ikke være en ide at dele landet op i distrikter, så hvert distrikt får tilbudet på forskudt tidMeget glad humørikon.

Jeg håber det snart går i orden for Jer.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)