Ved hæftede filer | YouSee Community

Ved hæftede filer

Vis første besked

32 Kommentarer

Omdømme 4
Hejsa

Som nogle måske har opdaget, var der i dag en fejl, der gjorde, at man ikke kunne vedhæfte filer i Webmail.

Grunden til fejlen var, at man forberedte at tillade et ubegrænset antal vedhæftede filer, så længe man holder sig under en samlet mængde på 25Mb.

Det bør derfor nu være muligt, at vedhæfte alt det man har lyst til (i alt under 25Mb).

Vh.

Rasmus - TDC

Badge
JUBIIIIIIIIIIII

Det har jeg ventet på længe. Tak skal I have.

Peter

Omdømme 1
Sådan Peter!

Engang i mellem hjælper det at brokke sig. Humørikon griner højt

25MB = 5 foto af god kvalitet.

Ja, ja 5 foto er selvfølgelig bedre end 2 foto,

Ubegrænsede filer - Ja det er rigtig nok. Jeg har lige prøvet med at vedhæfte 7 filer. Det gik Glad humørikon

Jeg fandt en fil og vedhæftede den,  jeg fandt en fil og vedhæftede den, jeg fandt en fil og vedhæftede den,

jeg fandt en fil og vedhæftede den, jeg fandt en fil og vedhæftede den, jeg fandt en fil og vedhæftede den,

jeg fandt en fil og vedhæftede den, - og så gad jeg ikke mere. Humørikon med tunge

Så åbnede jeg mit postpogram på min pc. Fant alle 7, markerede dem og vupti - fløj de ind i kassen for vedhæftede filer, på en gang. Blinkende humørikon

Tak  for forbedringen TDC og Yousee, Da det også gælder for Yousee-kunder.

thumbs up.jpg

Godt gået TDC.

14 måneder om at finde ud af at der er et problem med deres mail program, men det er jo ligeså med deres andre ydelser.

LIVA

Jeg har fået en iPad, som jeg for første gang har med på ferie. Jeg bruger webmail og har opdaget at jeg ikke kan få lov til at vedhæfte filer. Billedet åbnes, men jeg får ikke lov til at browser. Kender nogen det problem og en løsning?
Omdømme 4
Hej Voll

Jeg har lige vendt det med en kollega, og problemet skyldes iOS 5, som ikke har samme filstystem som det almindelige MacOS, og derfor fejler det.

Jeg tør ikke sige, om dette er noget vi kan få til at virke, men jeg vil sende en forespørgsel til dem der er ansvarlige for Webmail og gøre dem opmærksomme på problemstillingen.

Vh.

Rasmus - TDC

Hej. Tak for det. Jeg bruger altid webmail på ferie og har haft ofte brug for at kunne vedhæfte filer og billeder. Venter spændt. IPad må da efterhånden også være så almindeligt, at TDC bør integrere det i deres løsning.

Besvar