Varighed af nedsat hastighed | YouSee Community

Varighed af nedsat hastighed

Jeg har mobilt net med forbrugsgrænse på 10GB 

Ved overskridelse af forbrugsgrænsen nedsættes hastigheden, i mit tilfælde til 70 kbps, hvilket gør det stort set umuligt at bruge forbindelsen til andet end at checke mail.

I forretningsbetingelserne står der noget med pr. md. - så jeg gik ud fra at det fulgte kalendermåneden, men i går aftes klokken 2340 havde jeg ca. 2 mbps, nu er det 1. maj og hastigheden er sat ned til et sted mellem skovsnegl og skildpadde.

Hvor længe varer denne hastighedsnedsættelse?

Hvilken månedlig periode tales der om i forretningsbetingelserne?

2 Kommentarer

Hej WebSafe og tak fordi du valgte at stille dit spørgsmål på TDC's kunde-til-kunde forum.

Forbrugsgrænsen er aktiv i regningsperioden.

Dvs. Betaler du dit abonnement hver måned d. 7. - Vil forbrugsgrænsen være aktiv fra dato til den 7 i måneden.

Altså gælder det fra afregningsdatoerne. Så grænsen burde være hævet ved næste regningsperiode.

Hvis dette IKKE er tilfældet, skal du ringe til vores Kundeservice afdeling på telefonnummeret som du finder i følgende link;

http://kundeservice.tdc.dk/privat/element.php?dogtag=p_help_kon_mb

Håber det var et tilfredsstillende svar på dit spørgsmål, ellers er du selfølgelig velkommen til at skrive igen.

Venlig Hilsen.

Ingen der ved hvor længe nedsat hastighed varer, når man har overskredet forbrugsgrænsen?

Besvar