Ustabilt internet

• 0 kommentarer
Jeg mister meget ofte forbindelsen. Det viser på mit modem at jeg både mister "Ethernet og DSL" også mister jeg forbindelsen. Det sker ca. en gang i timen ofte 2 gange.

7 Kommentarer

Omdømme 4
Hej LzS

Der kan være mange årsager til, at en bredbåndsforbindelse ikke er stabil - og det skal den selvfølgelig være Blinkende humørikon - så den eneste reelle løsning er at ringe til Hotline og fejlservice på 80 80 80 47 og fejlmelde linien (http://kundeservice.tdc.dk/privat/element.php?dogtag=p_help_kon_bb).

Når linien fejlmeldes, har TDC mulighed for at igangsætte en overvågning og dermed forhåbentlig finde ud af, hvor fejlen ligger.

Mvh Stephen

Omdømme 4
Hej Penne

Desværre er dit indlæg tomt, hvilket kunne tyde på, at du bruger Internet Explorer 9. TDC Forum har nemlig problemer med IE9 Trist humørikon

Du kan prøve at klikke på Kompatibilitetsvisning i menuen Funktioner i IE9 eller evt. anvende en anden browser.

Mvh Stephen

Tak Stephen... jeg har lige prøvet med IE9 i kompatibilitetsvisning, men det gjorde vist ikke den store forskel, nu tester jeg lige Google Chrome inden jeg for 4. gang beskriver mit problem :-(

v. Penne

Juhuu Google Chrome virker :-)

Mit problem er 2-delt:

1) Min browser er for hurtig, eller TDC's servere for langsomme. Når jeg klikker på et link fra en hjemmeside (men det kan også ske allerede fra adressen), så får jeg den irriterende besked "Internet Explorer kan ikke vise websiden". Problemet findes både i IE8 og IE9. Når jeg så opdaterer (F5) ja så kan den pludselig godt. 
Dette sker meget meget ofte, men ikke hver gang - hvilket ikke gør det nemmere at fejlfinde!.

2) Min internetforbindelse "dør" meget tit - flere gange dagligt, men knapt så ofte som pkt. 1
Jvf. computeren har jeg stadig trådløs forbindelse til boxen (jeg har HomeTrio), men ikke ud af huset, boxen melder dog ingen fejl, og TV og telefon virker stadig fint. Hvis jeg afbryder netværksforbindelsen og genopretter den, ja som kommer forbindelsen igen med det samme - lige indtil næste gang den dør. 
Da jeg ofte arbejder hjemmefra, og er koblet op mod diverse netværk er dette jo møgirriterende da de jo også ryger hvergang. Jeg ved godt at det lyder som en konflikt med en anden trådløs forbindelse, men jeg har snart været alle kanaler igennem uden at det har haft nogen positiv virkning. Og det er på alle tider af dagen. 

Så gode råd og vejledninger er meget velkomne. Dette er ikke nye problemer, men nu skal der altså ske noget!. 

v. Penne

Omdømme 4
Hej Penne

Hvordan fungerer din internetforbindelse, hvis du forbinder computeren til TDC Boxen/HomeBoxen med et netværkskabel?

/Stephen

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P