Hej folkens Jeg kan se jeg ikke er den eneste der har været ude for det her problem, og kunne egentlig godt tænke mig at høre lidt fra de brugere der evt har fået løst problemet og så en del af mit spørgsmål er til supporten Jeg skiftede for 3 dage siden nu, fra en 20/1 linie hvor jeg havde noget gammel udstår med et speedstream modem også min egen router, til at jeg fik en 50/5 linie og der ved gik over til det her TDC Home Duo hvor jeg jo så er "modem" og router i en, det vil sige jeg bruger jo ikke min egen mere. Ret hurtigt kunne jeg se linien var ustabil, ved at den begyndte at falde i kvalitet, og lå kun og kunne måles til ca 10mbit, også havde den smidt forbindelsen 4-5 gange i løbet af dagen, så snakkede jeg med TDC og dagen efter det var der en "tekniker" der ringede, vi satte linien ned, da jeg også som jeg selv regnede med, at det havde noget at gøre med min linie ikke kunne klare det, har oplevet det før da jeg stadig boede hjemme at min linie blev boostet for meget og linien blev ustabil, den smed dog ikke forbindelsen, men hastigheden hoppede op og ned. Jeg fik den så sat ned idag til 40/5 og må sige selve linien har været stabil, hver gang jeg tester ligger den på hvad den skal, jeg kan teste om der er noget packet loss og det er der ikke, dog alligevel har den smidt forbindelsen, lige som nogen nævner så routeren genstarter. Så er mit spørgsmål så først til folk der evt har fået løst dette problem, med at routeren genstarter. Fik i skiftet routeren til sidst eller hjalp det rent ved at justere linien mere ned? og til selve supporten, er spørgsmålet, ham teknikeren jeg snakkede med ville prøve at ringe igen onsdag næste uge, for at høre af, men hvis den skal blive ved med at smide linien sådan, har jeg ingen intentioner om at skulle gå til næste onsdag for en evt. løsning, så jeg ville egentlig høre, vil det ikke være muligt at evt få routeren skiftet til at starte med for at se om den er skylden, hvilket jeg da lidt håber, i det jeg da jo helst ikke vil for langt ned i hastighed, da opgraderingen så jo til sidst ikke kan betale sig, og da jeg jo egentlig kan se selve hastigheden nu ligger stabilt hele tiden, virker det så ikke mere sansynligt det vil være routeren? Nu ved jeg godt det er ved at være weekende, så hvis jeg evt ringer i morgen er det ikke sikkert de kan nå at sende en ny andet så jeg den sikkert først tirsdag onsdag alligevel, men kan man ikke evt. få lov at hente en i en af jeres mange TDC forretninger? så jeg kan teste så hurtigt som muligt, så har jeg faktisk jo også muligheden for når teknikeren ringer onsdag allerede der at kunne sige om linien skal justeres ned igen eller at det rent faktisk har hjulpet med router skift, i stedet for han ringer onsdag og vi justere den ned igen, og venter endnu en uge, for der efter evt. at skifte routeren. Med Venlig Hilsen Dennis Andreasen