Undertekster på TV2 hos TDC TV brugere | YouSee Community
Svar

Undertekster på TV2 hos TDC TV brugere



Vis første besked

74 Kommentarer

Hej har også ingen tekst på tv 2 tdc er ligeglad med os kunder siden de ikke løser problemet

Det er hos TDC at fejlen ligger har lige haft kontakt til TV2 som siger at tekster bliver sendt ud og at det er TDC der ikke sender dem med. Så vi må jo have mange film tilgode gratis fra TDC. Problemet har været der siden i torsdags.

Nillerik.

Jeg er lidt mere end træt af TDC. Mangler fortsat undertekster og løsningen der er givet , virker i al fald ikke her. Helt seriøst så overvejer jeg en anden TV løsning, er TRÆT af billede de fryser / hakker, manglende undertekster !!!!! Det må sgu kunne gøres bedre til den pris jeg skal betale!!!!

ja jeg fik samme svar fra TV2. Men det er nu lidt underligt at det kun er TV2 udsendelserne der er noget galt med - det kunne jo være de også har et problem, men bare vælter det videre.

Jeg har forsøgt løsningsforlaget med at tænde og slukke 3 x 10 sek. ligesom mange af jer andre - uden succes.

Enig i at det er for dårligt af TDC ikke at gøre noget ved det når der er så mange der har problemer. Måske skulle de også undersøge om problemet ligger hos TV2. Det er ihvertfald ikke mig.

Jeg er nok også kommet dertil at jeg vil undersøge andre udbydere.

Omdømme 1
hjælp der er ingen undertekster på tv 2  det har der ikke været i flere dage så hvad gør man har prøvet at genstarte.

Det eneste der lige nu har åbent hos TDC er deres TDC Butik. De har nummer 80 80 00 50. Lad os lægge dem ned. Ring til dem alle sammen. Der må da være en eller anden der følger med hos TDC. Ikke engang under driftsinformation skriver de noget om problemet, selv om det beviseligt har været der i flere dage. Det er helt utroligt ringe... 

Det kan da umuligt passe at der slet ikke er nogen af de ansatte hos TDC der har opdaget at der er noget galt med deres skidt igen. Nu må der snart åbnes en hotline for TDC-TV så man kan komme i kontakt med dem døgnet rundt. Det har vi vel krav på med alle de fejl og forstyrrelser som der er.

Hej

Heller ingen tekster hos os, og det kan simpelthem ikke være rigtigt at man hvert andet øjeblik skal genstarte sin boks

Det kan vel heller ikke være rigtigt at tdc´s opdateringer ikke kan foregå om natten

Kan kun give alle ret i at det er hamrende dårlig kundeservice og man ikke kan få fat i hotline fordi de kun har åbent til kl. 20.00.

vi har også problemer med at tv´et fryser og vores net til tider bare fungerer dårligt

Jeg har heller ikke undertekster på TV2. Det startede for nogle få dage siden. Selv genstart af boxen hjælper ikke. Hvad gør man?

Omdømme 2
Ja - endnu engang trækker TDC store veksler på kundernes tålmodighed - ingen meldinger på driftsinfo - ingen respons på henvendelser - det er da altid en trøst at produktet er billigt (not) - leve monopolet!!

Og åbenbart ser/har ingen TDC-medarbejdere selv TV2 via Home Trio.

Så ville det nok have været rettet for længst eller der ville have været lagt en besked i forummet.

Jeg har også forsøgt med alle mulige genstarter.... men intet virker.

Det mest pinlige for TDC er, at problemet åbenbart har floreret flere dage uden at nogen ved TDC har gidet reagere.

Og hvor er det nonchalant af TDC at have sådan en "nød-tråd" her - uden at have en TDC-medarbejder til at overvåge den eller svare på spørgsmål....

TDC stinks!

Hej

Har talt med TDC, men fik en sluder for en slader, der var ingen hjælp at hente. De retter fejlen, når det passer dem, og der var ingen tdc medarbejder, der har opserveret fejlen i weekenden. Det er samme service, som det plejer. De var mere interesseret i om jeg ville svare på deres tilfredshedstest.

TDC og min bare........... kunde- tilfredsheds- undersøgelse-- jamen jeg er hamrende utilfreds!!!!!!!!!!

Dårlig service og når man snakker med TDC, så er jeg alså rystet.... tager år at komme igennem og hjælp.... nej det har jeg endnu ikke fået.

Denne gang er det manglende undertekster. For 14 dage siden ringede vi for at få trådløst net... en medarbejder oplyste at det kostede 99 kr pr md... så vi købte selv en trådløs router... for senere SELV at opdage, at de 99 kr var en engangsbeløb... ved fornyet kontakt til TDC.. ja gæt... så var det OS der havde hørt forkert....for TDC er åbenbart ufejlbare...

Så om jeg er tilfreds...  NEJ NEJ og atter nej!!!

Det er for ringe at TDC ikke er siatnd til at komme med svar vedr manglende undertekster samt kompensation for dette - der er plads til forbedring TDC ...grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

Mon man overhovedet kan forvente et svar fra TDC ??? ...... det er absolut IKKE acceptabelt at se hen til en hyggeaften med en god film, og det eneste man får ud af det er forgæves forsøg på løsning, opringninger til familie og venner samt i meget høj grad irritation og vrede.

Det mindste man kunne forlange fra TDC var da, at de kunne sætte et skilt på med oplysning om, at det IKKE var MIT TV, der skulle rodes med. - Så kunne vi jo vælge en anden plan for hyggeaftenen, ikk ??

Jeg kan se der er mange der er utilfredse - jeg har lige fået installeret tv/internet/fastnet - og der har været problemernu i 14 dage - hvis ikke med det ene - så med det andet.  Og idag var dog den værste - ringer til TDC regningsafdelingen - and guess what.............MEDARBEJDEREN KNALDEDE RØRET PÅ I MIT ØRE - syntes det er så for meget - talte herefter med en meget sød tekniker      - men jeg vil også have kompensation for 14 dage hvor det jeg har bestil bestemt ikke virker...............man bliver altså så træt i hovedet af at vente i tlf. - deres ventetid er helt uacceptabel.  Så hvad kan man gøre - hvis man ikke betaler - ja så afbryder de vel bare forbindelsen - SÅ TRÆT af det

TDC burde skamme sig !!!!!!!!!!!!!

Omdømme 4
Badge
UPDATE:

Der fejlsøges naturligvis på problemet. Dette vanskeligøres selvfølgelig af, at der hele formiddagen kun har kørt udsendelse med dansk tale. Ca. 12.30 starter de tekstede udsendelser. Hurtigst muligt efter dette, vil der komme en opdatering fra mig - ligesom der vil blive oprettet en Driftsinfo, hvis der fortsat er problemer.

Mvh. Gitte

Omdømme 4
Badge
UPDATE:

Fejlen med manglende undertekseter er lokaliseret til en softwarefejl - der har ramt både TDC TV og DVBT. Fejlen er på nuværende tidspunkt rettet og undertekster virker igen.

Mvh. Gitte

Hej

Har lige modtaget denne svarmail fra TDC, det er det sædvanlige en sluder for en slader. Hvorfor er der ingen fra TDC der har rettet det fra fredag til mandag?

Tak for din henvendelse.

Fejlen med manglende undertekster er lokaliseret til en softwarefejl - der har ramt både TDC TV og DVBT. Fejlen er på nuværende tidspunkt rettet og undertekster virker igen.

Vi beklager de gener, dette har givet anledning til.

TDC A/S kompenserer ikke for manglende undertekster. Er din telefonforbindelse helt afbrudt udover 2 dage, giver vi efter henvendelse fra dig afslag i abonnementsafgiften.

Har du spørgsmål til mit svar, er du velkommen til at kontakte mig.

Venlig hilsen

 

Xxxxxxx Xxxxxxxx

Klagekoordinator

Direktenr.: xx xx xx xx

Fællesnr.: xx xx xx xx

Jeg har rettet i dit indlæg, idet vi ikke ønsker at du lægger en ansats navn offentlig på denne måde, uden at aftale det med ham. Du får et ordentlig svar fra vedkommende og har mulighed for at kontakte ham igen, hvis du ikke er tilfreds med det svar du får. Derfor er der ingen grund til at du uden forgående aftale, endog lægger den tekst frem, som han har sendt personligt til dig.

Hilsen Patrick - Moderator på TDC kunde til kunde forum.

utroligt.....  at der intet sker..... ingen meldinger til TDC brugerne om mangelende undertekster???!!Gal humørikon

Fandt "tilfældigt" denne side, efter at have hængt i en telefonkø uden held og burgt temmelige meget tid på selv at løse problemet over flere aftner!!!

Det vil være dejligt med mere besked - TAK Humørikon med tunge

Jeg aner ikke hvad du mener, jeg har ikke lagt noget navn på denne side (altså udover mit alias), har blot givet udtryk for min fustration over manglende tekster.

Fint nok at Patrick (TDC) modererer dette indlæg.

Men som ny kunde (har ikke fået leveret endnu), er jeg da også MEGET interesseret i hvorfor TDC intet har gjort i de 4 dage problemet har været der ??

Påstanden om at undertekster også manglede på DVB-T, lyder ikke korrekt. Jeg modtager pt alle signaler via en stueantenne, og har ikke haft problemer med TV2.

Så alt i alt, meget talentløst af TDC, at de end ikke melder noget ud når så mange kunder klager. Er lidt nervøs for om jeg har bestilt forkert...

Besvar