Som I alle skriver er der nogle problemer med at TDC TV ikke viser undertekster på TV2. Dette beklager vi meget.
Det er selvfølgelig fejlmeldt. Desværre er noget gået galt, sådan at det ikke er blevet lagt på driftsinfo. Dette arbejder vi hårdt for at løse nu.
Gitte - aka GTH, vil holde jer opdateret i denne tråd fra nu af.
Jeg flytter alle tråde og indlæg omkring emnet ind under denne tråd. Der er desværre opstået en misforståelse om, at man selv skal starte en ny tråd, hvis man har problemet. Dette er ikke nødvendigt og vil ikke blive tolereret yderligere. Jeg flytter alle tråde ind her under, så ingen grund til at forsøge [i]
Også vil jeg takke rigtig mange gange for alle de indlæg vi har fået omkring dette emne. Det er rigtigt dejligt at se.
Så bliv endelig ved med at skrive herinde om emnet, selv om jeg for overblikket skyld, altså flytter alt her ind under nu.
Hilsen
Bedste svar af GTH
UPDATE:
Fejlen med manglende undertekseter er lokaliseret til en softwarefejl - der har ramt både TDC TV og DVBT. Fejlen er på nuværende tidspunkt rettet og undertekster virker igen.
Mvh. Gitte
Se original
Fejlen med manglende undertekseter er lokaliseret til en softwarefejl - der har ramt både TDC TV og DVBT. Fejlen er på nuværende tidspunkt rettet og undertekster virker igen.
Mvh. Gitte